iPhone 5 iTunes herstel loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• macBOOK31
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-10-2022
Omdat ik nu al 3 soorten iPhone 5's heb die het wel doen maar niet kan gebruiken, heb ik deze topic gemaakt.
Het gaat om een iPhone 5 die tijdens het herstellen via iTunes vast loopt bij het draaiende cirkeltje.
Ik heb deze smartphone vorig jaar laten maken omdat het scherm los zat, ik denk dat ze iets uit het moederbord hebben gehaald voor onderdelen. Maar misschien zie ik iets over het hoofd, dus wie kan mij helpen?

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

macBOOK31 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:11:
Omdat ik nu al 3 soorten iPhone 5's heb die het wel doen maar niet kan gebruiken, heb ik deze topic gemaakt.
Het gaat om een iPhone 5 die tijdens het herstellen via iTunes vast loopt bij het draaiende cirkeltje.
Ik heb deze smartphone vorig jaar laten maken omdat het scherm los zat, ik denk dat ze iets uit het moederbord hebben gehaald voor onderdelen. Maar misschien zie ik iets over het hoofd, dus wie kan mij helpen?
?-?

Wat geeft ie aan ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• macBOOK31
Niks, het gaat gewoon goed tot hij vastloopt bij het cirkeltje

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welke stappen heb je ondernomen ?
Als het niet verder kan updaten krijg je een foutmelding. Ik denk dat je geduld moet hebben, want hij download eerst de updaten etc.https://support.apple.com/nl-nl/HT201263

[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 24-08-2017 18:50 . Reden: [url] vergeten ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• macBOOK31
Na een tijdje geeft ie foutcode 4005 aan terwijl het nog vastloopt

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat heb je zelf gevonden, jij hebt wel veel pech met Apple gear zo te lezen in al je topics.
Kan goed zijn dat de dock/lightning connector defect is en die het usb signaal onderbreekt. Had je problemen met opladen, of is dit weer een iPhone van een Kringloopwinkel ?

• macBOOK31
Ik gebruik de oplader van mij huidige iPhone en deze is net nieuw gekocht. de iPhone 5 was mijn vorige telefoon gewoon gekocht in de apple store. Ik gebruik een macbook pro uit 2015 voor iTunes
Had ook een nieuwe batterij erin gezet

[ Voor 9% gewijzigd door macBOOK31 op 24-08-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macBOOK31
Gister eindelijk te originele iPhone 5 aan de praat weten te krijgen. Ik weet niet precies hoe, maar ik was bezig om het moederbord te vervangen maar na alles losgekoppeld te hebben en het weer in elkaar te zetten ervan deed ie het opeens weer als normaal.
Pagina: 1