Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop Advies

Pagina: 1
Acties:

• JohnDough78
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door JohnDough78 op 03-10-2018 15:00 ]

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:22
Wat voor games gaat hij spelen, welke resolutie? Wat is er al aanwezig?

Een huidige i5 is niet interessant, kijk liever naar een Ryzen 5 of wacht op Coffee lake.

Een SSD is wel nodig in een pc, zonder dat zal je computer ontzettend traag aanvoelen (ik noem een apparaat zonder SSD al geen computer meer eigenlijk). Wel is een NVME SSD overbodig en kun je beter voor een SATA gaan zoals de pricewatch: Crucial MX300 2,5" 275GB. Je kan er altijd nog een HDD naast zetten.

De pc zal niet meer dan 200 watt gebruiken, je hebt dus genoeg aan bijvoorbeeld een pricewatch: be quiet! Pure Power 10 400W of een pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M (de laatste is van betere kwaliteit).

Bij merken als Inter-tech beginnen de rillingen al ove rmijn rug te lopen.. Ik zou zelf voor een iets betere kast gaan, maar dat is je eigen keuze.

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik zou zelf ook sowieso een SSD nemen maar het is vooral een verbetering qua laadtijden en niet zozeer qua performance.

• JohnDough78
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door JohnDough78 op 03-10-2018 15:00 ]

Verwijderd

JohnDough78 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:14:
Waarom is Ryzen beter dan intel? had het ook gezien maar toen las ik dit:
https://nl.hardware.info/...re-i5-in-games-de-uitslag
en dacht ik, het valt dus wel mee
Een quadcore zal binnen korte termijn niet meer mee kunnen komen in games. BF1 is daar inmiddels al een voorbeeld van. Intel heeft zich dat ook aangetrokken want binnenkort verschijnt de 8e generatie core i cpu's waarbij de i5 6 cores heeft.
maakt het iets uit als de voeding te veel watt heeft? deze zal die dan toch niet gebruiken.
In principe maakt het niet uit maar al dat nutteloos vermogen is gewoon zonde van je geld. Al is het maar een tientje.

Een dure NVME ssd voegt in de praktijk niets toe tov een sata ssd. Kan je beter een sata met >500GB nemen. Hoe meer games op de ssd hoe beter.

Behuizing zou je een pricewatch: Fractal Design Focus G of pricewatch: Fractal Design Focus G Mini kunnen overwegen afhankelijk van het formaat van het moederbord.

[ Voor 0% gewijzigd door br00ky op 25-05-2021 19:13 . Reden: op verzoek nick in quote aangepast ]

• JohnDough78
  • Niet online
-

[ Voor 185% gewijzigd door JohnDough78 op 03-10-2018 15:00 ]

Pagina: 1