Al enige maanden zien mijn widgets en notificatiescherm er niet goed uit. Vaak wordt er niks weergegeven. Soms staat alles door elkaar (onleesbaar). Heel soms werkt het gewoon zoals het hoort....
Het probleem kan eventjes worden verholpen door een herstart. Dan ziet alles er tijdelijk weer netjes uit, maar na een kwartiertje of uurtje komt het probleem weer terug.
Nu zit ik hier al een hele tijd mee, en hoop ik steeds dat het met een iOS update verholpen zal worden. Maar helaas...
Heeft iemand een idee hoe dit verholpen zou kunnen worden?
Ik werk met een iPhone7 128
Afbeelding 1: widgets...

Afbeelding 2: notificatiescherm

Afbeelding 3: vanuit lockscreen naar widgets swipen: klok beweegt een beetje mee en that's it.

Afbeelding 4: vanuit lockscreen naar notificatiecentrum
Afbeelding 5: nog een keer vanuit lockscreen naar notificaties, direct na de vorige afbeelding. Opeens een heel ander resultaat, maar nog steeds niet zoals het hoort.

Het probleem kan eventjes worden verholpen door een herstart. Dan ziet alles er tijdelijk weer netjes uit, maar na een kwartiertje of uurtje komt het probleem weer terug.
Nu zit ik hier al een hele tijd mee, en hoop ik steeds dat het met een iOS update verholpen zal worden. Maar helaas...
Heeft iemand een idee hoe dit verholpen zou kunnen worden?
Ik werk met een iPhone7 128
Afbeelding 1: widgets...

Afbeelding 2: notificatiescherm

Afbeelding 3: vanuit lockscreen naar widgets swipen: klok beweegt een beetje mee en that's it.

Afbeelding 4: vanuit lockscreen naar notificatiecentrum

Afbeelding 5: nog een keer vanuit lockscreen naar notificaties, direct na de vorige afbeelding. Opeens een heel ander resultaat, maar nog steeds niet zoals het hoort.