TOP music, hitzones,remixes nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Onderwerpen

• JulianBorghuis
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-05 09:11
Hallo,

Ik ben een DJ nu bij CAMFM en had een vraagje of iemand muziek voor mij heeft Onderanderen Hitzones , TOP 40 , Remixes deze als het kan in mp3 files je kan ze in me cloud uploaden (MOETEN IN EEN ZIP OF RAR MAPJE ZITTEN IN IEDERGEVAL ALLE NUMMERS VAN DIE GENE IN EEN ZIP/RAR MAPJE OF IN EEN EIGEN MAPJE DIE IK MAAK ZIE LEEG IS KAN JIJ DAN GEBRUIKEN VOOR JOU MUSIC ER IN TE DOEN ALS JE NIET WEET HOE EEN RAR OF ZIP WERKT)
CLOUD:

*knip open dir*

Kan zelf niks op google vinden als je gewoon een linkje hebt waar je makkelijk hitzones top lists remixes music packs kan downloaden GRATIS dan ga ik akkoord stuur me dan maar mailtje naar *knip email*

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 24-08-2017 16:34 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:19

Nibbz

Postmaster General

Free record shop... die grote bak " CD's voor een Euro" ?

13:37

• JulianBorghuis
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-05 09:11
Ik zei GRATIS

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:21
Ga jij maar ergens anders legaal je muziek kopen.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:31
Je capslock is stuk zo te zien.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Spotify heeft volgens mij nog steeds een Free variant ;)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:22

g0tanks

Moderator CSA
Met zo'n toon zullen mensen niet snel geneigd zijn je te helpen. Je wil gratis aan populaire muziek komen, dat gaat niet zomaar legaal. Daarnaast weet ik niet wat CAMFM precies is, maar je mag ook niet zomaar muziek 'uitzenden'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

DJJulianNL schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:10:
Hallo,

Ik ben een DJ nu bij CAMFM en had een vraagje of iemand muziek voor mij heeft Onderanderen Hitzones , TOP 40 , Remixes deze als het kan in mp3 files je kan ze in me cloud uploaden (MOETEN IN EEN ZIP OF RAR MAPJE ZITTEN IN IEDERGEVAL ALLE NUMMERS VAN DIE GENE IN EEN ZIP/RAR MAPJE OF IN EEN EIGEN MAPJE DIE IK MAAK ZIE LEEG IS KAN JIJ DAN GEBRUIKEN VOOR JOU MUSIC ER IN TE DOEN ALS JE NIET WEET HOE EEN RAR OF ZIP WERKT)
CLOUD:

*knip open dir*

Kan zelf niks op google vinden als je gewoon een linkje hebt waar je makkelijk hitzones top lists remixes music packs kan downloaden GRATIS dan ga ik akkoord stuur me dan maar mailtje naar *knip email*
Heel veel succes met je zoektocht. Denk dat een openingspost zoals deze al je kansen om geholpen te worden om zeep hebben geholpen.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 24-08-2017 16:36 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je volledige naam + verzoek naar illegale content, je maakt het mensen wel makkelijk om je te vinden :D succes, je zal het nog veel nodig hebben.

39

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fietsbel schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:30:
Je volledige naam + verzoek naar illegale content, je maakt het mensen wel makkelijk om je te vinden :D succes, je zal het nog veel nodig hebben.
Buma/Stemra neemt het je inderdaad vast wel in dank af dat je het zo makkelijk maakt om je te vinden... Ik zal je even helpen door je open dir uit je topicstart te halen, @DJJulianNL, en door dit topic waarin je vraagt om illegale content maar gewoon te sluiten. Wij zijn een net forum zonder illegale rotzooi. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.