Omdat mijn huidige moederbord wat kleine kuren vertoond en het na 5 jaar trouwe dienst toch wel tijd wordt voor een upgrade, heb ik nieuwe onderdelen uitgezocht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem voornamelijk gebruiken om te surfen, te programmeren en te gamen. Ik speel nu o.a. GTA 5 en PU Battlegrounds, maar wil er wel weer een flinke tijd tegenaan kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 á 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn harde schijven mee, en mijn videokaart (Sapphire Radeon HD7950 Boost). De videokaart ga ik over een paar jaar wel vervangen als dat nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil (ondanks de voorkeuren hier de laatste tijd voor AMD) toch graag een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst redelijk zuinig en niet te luid.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat heb je al uitgezocht?
Na flink zoeken en overwegen heb ik nu dit lijstje samengesteld:
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral advies over de voeding. Ik heb het gevoel dat de voeding die ik nu heb uitgezocht wat aan de dure kant is en misschien ook wat te ruim qua wattage.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem voornamelijk gebruiken om te surfen, te programmeren en te gamen. Ik speel nu o.a. GTA 5 en PU Battlegrounds, maar wil er wel weer een flinke tijd tegenaan kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 á 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn harde schijven mee, en mijn videokaart (Sapphire Radeon HD7950 Boost). De videokaart ga ik over een paar jaar wel vervangen als dat nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil (ondanks de voorkeuren hier de laatste tijd voor AMD) toch graag een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst redelijk zuinig en niet te luid.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat heb je al uitgezocht?
Na flink zoeken en overwegen heb ik nu dit lijstje samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | MSI B250M Mortar | € 80,01 | € 80,01 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Cryorig H7 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,95 | € 88,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 608,43 | |
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral advies over de voeding. Ik heb het gevoel dat de voeding die ik nu heb uitgezocht wat aan de dure kant is en misschien ook wat te ruim qua wattage.