gebruik meerdere monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Hi Tweakers,

Ik kan via via een paar monitoren "krijgen" en ben benieuwd of er iemand ervaring heeft in het gebruik van multimonitoring..
Ik draai onder WIN98 SE en de videokaart wordt een Asus V6800 DeLuxe (als 'tie uit is).

Heb ik er trouwens uberhaupt iets aan met bijv. het spelen van games ofzo??

TIA!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-08 18:24

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb sinds een week 2 monitoren, en ik denk dat ik niet meer zonder wil. Ik heb een Viper V550 en een oude ET6000. De viper is AGP, die andere PCI. Het is erg makkelijk om bijv. al je toolbars op een apart scherm te hebben of tijdens het programmeren een scherm met je forms en eentje met je code. Spelletjes die 2 monitoren gebruiken heb ik nog niet gezien.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

ik heb een g400MAX en ik moet zeggen, 2x17" is wel het beste wat er is, mega fijn onder photoshop, surfen, echt cool. Er zijn wel spellen met dual monitor support, maar dat werkt alleen met G400 DualHeads onder DirectX. zijn er nu een stuk of 15 dacht ik, waaronder MS FlightSim 2000 (ben ik geen fan van, maar ok) moet zeggen is echt cool gewoon, is veel fijner als 1x21"... met die g400 kun je dan ook weeer mooi een DVDtje bekijken op het 2de beeld, inzoomen via het 2de beeld, of gewoon klonen (is wel cool, een projector of TV op het 2de kanaal, en dan q3en op de muur heheh) Ik zou echt niet meer zonder kunnen...

Verwijderd

Met games onder OpenGL moet je wel je 2e monitor uitzetten, anders draaien ze niet.
Ook toepassingen die overlay gebruiken (DVD doorlus op je monitor en videocapturekaarten) kunnen raar gaan doen met 2 monitoren.
Verder wel erg handig voor gewone desktop toepassingen, zeker een aanrader.

• twgk
  • Niet online
kunnen jullie me precies vertellen hoe dat werkt want ik heb er nu een asus v3800 in zitten
kan ik er dan gewoon een tweede video kaart in zetten en een extra monitor op aan sluiten?

alvast bedankt!
TWGK

Party = Life<BR>No Party = No Life

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:00

jw

twgk:
hoe bevalt die asus v3800?
ik zit te twijfelen tussen de v3800 of de diamond viper V770.

aan iedereen:
hoe kun je dan switchen tussen 2 monitoren, zodat je verschillende programma's op de monitoren kan hebben?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb hier nu een Win98 bak met een TNT (14") en Stealth II (17", TNT is nogal wazig vandaar). Draait prima, gewoon de twee kaarten erin mikken en de drivers installeren.

Verwijderd

met een g400 hoef je je 2de monitor trouwens niet uit te zetten...

Verwijderd

met een g400 hoef je je 2de monitor trouwens niet uit te zetten met OpenGL...

• twgk
  • Niet online
he schapie

hij bevalt echt prima je kan hem ook goed overclocken alleen baal ik er nu van dat ik niet de deluxe versie heb genomen vanwege de tv uitgang maar ja ik heb toen maar een tv kaart gekocht werkt ook goed

Party = Life
No Party = No life

Party = Life<BR>No Party = No Life

Pagina: 1