Mijn vraag:
In onze winkel gebruikten wij een Apple Cinema Display 24" A1267 op een Windows PC met daartussenin een Dr. Bott (deze:
) om het beeldscherm te kunnen gebruiken. De Dr Bott is waarschijnlijk stuk gegaan, want het beeldscherm was ineens niet meer bruikbaar. Later getest met mijn Macbook pro en het beeldscherm werkt nog wel gewoon. Inmiddels hebben wij een nieuw beeldscherm gekocht om nog wel te kunnen werken, maar de ACD staat nu bij mij thuis. Het liefst zou ik hem aan willen sluiten op mijn PC thuis, maar ik kan geen nieuwe Dr Bott bestellen (want, wordt niet meer gemaakt.). Weten jullie een alternatief voor Dr Bott, waarmee ik toch het beeldscherm nog kan gebruiken?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC waarop ik het beeldscherm wil aansluiten
Beeldscherm
pricewatch: Apple Cinema Display LED 24" Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb dus al geprobeerd een nieuwe Dr Bott te krijgen, maar die worden helaas niet gemaakt. Daarnaast heb ik een mini-DP female female connector gekocht en een mini-DP -> DVI-D kabel om hem op die manier aan te sluiten, maar dat werkte ook niet. Ik ben voornemens om vanavond de Dr Bott open te maken om te kijken of er iets is doorgebrand o.i.d. maar mijn kennis is niet zo goed dat ik dat 1,2,3 ga vinden waarschijnlijk. Verder heb ik gisteravond gefrustreerd zitten googlen, maar op pagina's 1 tot 5 eigenlijk geen goede antwoorden kunnen vinden.
In onze winkel gebruikten wij een Apple Cinema Display 24" A1267 op een Windows PC met daartussenin een Dr. Bott (deze:

Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC waarop ik het beeldscherm wil aansluiten
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Tray | € 324,50 | € 324,50 |
1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 162,95 | € 162,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,90 | € 499,90 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,90 | € 47,90 |
1 | WD Caviar Green WD10EARX, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 91,96 | € 91,96 |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 73,78 | € 73,78 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.200,99 |
Beeldscherm
pricewatch: Apple Cinema Display LED 24" Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb dus al geprobeerd een nieuwe Dr Bott te krijgen, maar die worden helaas niet gemaakt. Daarnaast heb ik een mini-DP female female connector gekocht en een mini-DP -> DVI-D kabel om hem op die manier aan te sluiten, maar dat werkte ook niet. Ik ben voornemens om vanavond de Dr Bott open te maken om te kijken of er iets is doorgebrand o.i.d. maar mijn kennis is niet zo goed dat ik dat 1,2,3 ga vinden waarschijnlijk. Verder heb ik gisteravond gefrustreerd zitten googlen, maar op pagina's 1 tot 5 eigenlijk geen goede antwoorden kunnen vinden.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL