Ook mijn dank! Al geprobeerd, ook via vele wegen, vrienden en andere opties. Zelf heb ik, via de hierboven door mij aangegeven optie, de Play Store in kunnen komen en via de Play Store instellingen (helemaal links via de instellingen, bij je account, inwisselen, verlanglijstje en instellingen) en daaronder ‘Help en feedback’ een e-mail verstuurd naar Google (bellen of chatten kan ook). Even later werd mijn Play Store ‘ineens’ bijgewerkt naar versie: 8.0.73.R-all, maar dit heeft niet mogen baten, helaas. Ik wacht het af, na vele pogingen. En hoop dat de topic-starter er ook uitkomt, en velen met mij getuige de link naar allestoringen.nl. Alle YouTube-filmpjes en uitlegpogingen, ook in het Engels, bracht mij (ook) niet verder, helaas.
Ook de Google account(s) verwijderen binnen de telefoon instellingen, een herstart en weer toevoegen, bracht niet de oplossing.
Overigens, zien sommigen van jullie, goedbedoeld, bijvoorbeeld oudere mensen en sommige gehandicapten ook klooien en experimenteren met APK-bestanden? Dit lijkt mij zeker hoe dan niet de bedoeling van zo’n groot en machtig bedrijf als Google, nietwaar!? Mensen zijn geen ‘proefkonijnen’, zodoende ook de telefoons die zij kopen (ongeacht de prijs) niet, tenzij ze het zelf (duidelijk) aangeven en willen uiteraard.
Iedereen ’n stralende dag, dank!
[
Voor 52% gewijzigd door
Verwijderd op 24-08-2017 12:03
]