Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Newjersey
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:05
Ik zoek een?
Ik zoek een tablet. In het verleden heb ik altijd laptops gebruikt en een verdwaalde HP Stream 7 tablet. Nu ben ik echter op zoek naar een Android tablet voor niet al teveel geld.

Wat is je budget?
tot 150 / 200 euro max,

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal er voornamelijk op youtuben, RDP'en / Citrix sessies, browsen en af en toe een spelletje spelen. Denk hierbij niet aan 3D intensieve spelletjes. Als de tablet dit kan is het mooi meegenomen, maar is geen pré

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te kijken naar zowel bekende merken zoals Samsung, als naar Chinese tablets. Heb echter geen idee welke ik moet nemen. Het zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk meer een opmerking. De tablet moet wel over het volgende beschikken:
- In ieder geval een hoge resolutie
- Scherp scherm. Geen doffe bedoeling.
- Moet wel lekker snel aanvoelen. 2 GB RAM of meer is wel een vereiste lijkt me.
- Minimaal Android 5.5 met een upgrademogelijkheid naar 6.
- 32GB flash of meer.
- in ieder geval 9,6 inch of meer.

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:49
categorie: Tablets

wellicht idee om je eis van min. 32GB flash te laten varen. Vaak zijn tablets eenvoudig uit te breiden met een geheugenkaartje.
Je komt denk ik uit op de Samsung Tab A.

• nieksvd
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 06:50
Asus Zenpad 10 of de Tab A zijn je beste opties. Beiden geen snelheidsmonsters, maar de Samsung is wel aanzienlijk in het voordeel (daar is de prijs ook naar t.o.v. de zenpad).
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi Zwart
pricewatch: Asus ZenPad 10 (Z300M) 16GB Goud

If it ain't broke, don't fix it

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*