Hallo
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe headset/koptelefoon voor een betaalbare prijs.
Mijn budget is €80 max. Momenteel heb ik een G4me One van Sennheiser & ik vind het geluid niet zo erg goed. Wanneer ik luister naar EDM/punk/rock is het geluid een beetje... zacht om het zo uit te drukken
Ik vergelijk het soms met de apple ears (die gewoon met je iphone komen) en de bass is gewoon 10x beter dan de g4me ones...
Ik denk dat dit ligt aan het feit dat de g4me ones open earphones heeft en ik denk dat ik liever een dichte heb.
Zijn er goede closed-back koptelefoons onder de 80€?
- Hij moet goede kwaliteit zijn (beide geluid & bouw)
- Hij hoeft GEEN microfoon. Ik hou mijn g4me one voor dat maar is geen probleem als jouw suggestie wel een microfoon heeft.
- ENKEL een closed back headphone
- ENKEL headphones die goed klinken zelfs zonder een AMP/DAC
Misschien dat dit helpt: Voor de G4me ones, had ik de G35 van Logitech, deze brak helaas maar ik vond de geluidskwaliteit veeeeeeel beter dan de G4me ones voor de muziekstijlen waar ik naar luister. Mocht je een headset weten die even goed of beter (als dit kan
) is dan de G35 hoor ik graag van je 
Om een idee te geven welke bands etc ik luister:
- Shinedown
- Dimitri vegas & Like mike
- Skillet
- Starset
Alvast bedankt!
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe headset/koptelefoon voor een betaalbare prijs.
Mijn budget is €80 max. Momenteel heb ik een G4me One van Sennheiser & ik vind het geluid niet zo erg goed. Wanneer ik luister naar EDM/punk/rock is het geluid een beetje... zacht om het zo uit te drukken

Ik denk dat dit ligt aan het feit dat de g4me ones open earphones heeft en ik denk dat ik liever een dichte heb.
Zijn er goede closed-back koptelefoons onder de 80€?
- Hij moet goede kwaliteit zijn (beide geluid & bouw)
- Hij hoeft GEEN microfoon. Ik hou mijn g4me one voor dat maar is geen probleem als jouw suggestie wel een microfoon heeft.
- ENKEL een closed back headphone
- ENKEL headphones die goed klinken zelfs zonder een AMP/DAC
Misschien dat dit helpt: Voor de G4me ones, had ik de G35 van Logitech, deze brak helaas maar ik vond de geluidskwaliteit veeeeeeel beter dan de G4me ones voor de muziekstijlen waar ik naar luister. Mocht je een headset weten die even goed of beter (als dit kan
Om een idee te geven welke bands etc ik luister:
- Shinedown
- Dimitri vegas & Like mike
- Skillet
- Starset
Alvast bedankt!