beeldscherm crasht zonder aangesloten kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 961737

Topicstarter
Hallo, ik weet niet wat ik moet doen maar ineens crasht mijn beeldscherm (hp vh22) Zie steeds rare strepen en beeld crasht de hele tijd...
...

Heb ook al geprobeerd te resetten enz werkt allemaal niet..
...

Groeten Renzo

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als het niet aan de videokaart ligt, dan ligt het aan het scherm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtsalf
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 11:39
Wat bedoel je precies met "crashen" van het beeldscherm? Een freeze van wat er getoond wordt? Wordt alles ineens zwart? Krijg je een BSOD van je OS? Zie je ineens een resolutie van 640x480?

Heb je al eens een VGA/DVI kabel geprobeerd i.p.v. je HDMI kabel? En gaat dat wel goed? Zie je dan ook geen strepen meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
vtsalf schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:19:
Wat bedoel je precies met "crashen" van het beeldscherm? Een freeze van wat er getoond wordt? Wordt alles ineens zwart? Krijg je een BSOD van je OS? Zie je ineens een resolutie van 640x480?

Heb je al eens een VGA/DVI kabel geprobeerd i.p.v. je HDMI kabel? En gaat dat wel goed? Zie je dan ook geen strepen meer?
Blijkbaar geeft het scherm ook problemen zonder dat er video input is. Dit begrijp ik teminste uit de naam van dit topic met de 3 uitroeptekens. Als een scherm zonder input al vreemde dingen laat zien is het scherm gewoon kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtsalf
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 11:39
PilatuS schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Blijkbaar geeft het scherm ook problemen zonder dat er video input is. Dit begrijp ik teminste uit de naam van dit topic met de 3 uitroeptekens. Als een scherm zonder input al vreemde dingen laat zien is het scherm gewoon kapot.
U heeft gelijk. De topictitel had ik even niet meegerekend/was niet opgevallen. Dit klinkt inderdaad als een scherm dat kaduuk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:51

rdejongjr

Gnome

Gezien het ding pas vanaf augustus 2016 in de pricewatch staat zou er waarschijnlijk nog wel garantie op zitten.
Niet aan kutten en uren lopen ouwehoeren op het forum met een vage omschrijving.
Problemen zelfs aanwezig zonder input en te reproduceren? Defect verklaren en garantie claimen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:03

br00ky

Moderator Harde Waren
@Anoniem: 961737 , zonder relevante opsomming van alle onderdelen en de stappen die je hebt gedaan om je probleem op te lossen houd het een beetje op eigenlijk. We verwachten hier dat je een duidelijk probleem schetst. Dat is nu compleet afwezig. Er rest mij niets anders dan je topic te sluiten. Je kunt altijd een nieuw topic openen. Let dan wel op Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.