Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-07 06:31
Geachte lezer,
Om een kleine introductie te geven. Ik ga mijn slaapkamer verbouwen.
Nieuw bed, nieuw likje verf, ornamentje hier en daar. lampje ect. Afijn de gemiddelde verbouwing.

Aangezien mijn kamer best wel een aparte vorm heeft, nouja apart. Net niet vierkant zeg maar met aan 1 kant ramen en aan de andere kant ingebouwde kasten. Al met al lekker makkelijk dus om in te delen. NOT!
Foto's volgen op aanvraag.

Maar nu het volgende, ik zoek een televisie. Niet zo moeilijk lijkt mij toch? Helaas voor mij past er geen 32 inch tv in de enige hoek waar een tv kan hangen. lekker dan!, Nouja op naar 28". Dat is eigenlijk nog te groot.... nou voel je hem komen... Oké, 26 inch dan..oh lekker, die kan ik niet vinden. 24 is te klein en gaat hem dus niet worden!

Dus, wie kan mij helpen een "simpele" 26" inch televisie te vinden. Al importer ik dat ding uit verweggistan.
Mijn eisen;

Plat, Wit || Grijs en minimaal LCD met een Full HD scherm. 1366x768 is nu toch wel verschrikkelijk

Vesa mount (Standaardformaat, komt aan een muurbeugel, pootje moet dus losgekoppeld kunnen worden)
DVB-T2 (ik hoop echt dat dit kan)
DVB-S2 (Optioneel)
DVB-C
CI +
Sterio speakers. (Er moet geluid uitkomen, als dat nog een beetje klinkt zoals een laptop vind ik dat prima)
Scart (1 aansluiting is genoeg)
het liefst 2 HDMI poorten. Versie maakt niet uit.

Prijs,nou toch max 300 euro. Ik kan nou niet zeggen dat ik heel veel verwacht neem ik aan.

Indien ik iets vergeten ben hoop ik het te horen.

Met vriendelijke groet,
Winos

Beste antwoord (via winos op 27-08-2017 18:03)

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pricewatch: Samsung FHD Curved TV Monitor 27 inch (3-serie) V27F390FEW Zwart
Tv's onder de 32" zijn gewoon veredelde monitoren dus zoeken op die rare formaten als 26 en 28 inch gaat je niet veel opleveren ;) (wit / grijs [zilver?] had ik ff gemist)
Weet niet waarom je specifiek DVB-T2 ipv DVB-T noemt maar zo standaard is T2 iig niet en beperkt je zoekresultaten nog meer (in Duitsland grotere kans er een te vinden) ...

edit: en net nu ik het zeg krijg je zo een hele lijst aan 28" (wel vrijwel allemaal HD Ready) https://www.idealo.de/pre...ategory/4012F1163500.html bijv. https://www.amazon.de/dp/...ag=bGiiO3rcaVWU2TNU7R8ovg (HD ready maakt echt niet uit op die formaten van een paar meter afstand)
pricewatch: Samsung T28E310EW Zwart

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 24-08-2017 22:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
26 inch is een vreemde maat... het gaat in principe van 24 naar 28 inch

Dat wetende, maak je keuze... alles van 28 inch en kleiner:
categorie: Televisies

[ Voor 22% gewijzigd door MicGlou op 23-08-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@winos tv's met jouw wensen zijn er wel, maar zoals MicGlou zegt, 24" of 28".

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:40
26" was een tijd geleden niet zo gek, maar nu blijkbaar geen maat meer die gevoerd wordt. Ik zou zeggen, ga gewoon voor een 28", die paar centimeter extra wen je echt zo aan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winos
@Hahn @Jorgen @MicGlou dank voor jullie reacties.

Ik moet dan mijn gedachten aanpassen naar een 28inch tv. Welke voldoet aan mijn eisen? Daarnaast. Stel dat het echt niet past. Welke 24 inch tv voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je de pricewatch al geprobeerd??

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winos
Jazeker, daar staat er maar 1 die wit is en ongeveer aan de eisen voldoet

pricewatch: Salora 28LED9112CSW Wit

Ik hoop toch dat er meer opties zijn

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pricewatch: Samsung FHD Curved TV Monitor 27 inch (3-serie) V27F390FEW Zwart
Tv's onder de 32" zijn gewoon veredelde monitoren dus zoeken op die rare formaten als 26 en 28 inch gaat je niet veel opleveren ;) (wit / grijs [zilver?] had ik ff gemist)
Weet niet waarom je specifiek DVB-T2 ipv DVB-T noemt maar zo standaard is T2 iig niet en beperkt je zoekresultaten nog meer (in Duitsland grotere kans er een te vinden) ...

edit: en net nu ik het zeg krijg je zo een hele lijst aan 28" (wel vrijwel allemaal HD Ready) https://www.idealo.de/pre...ategory/4012F1163500.html bijv. https://www.amazon.de/dp/...ag=bGiiO3rcaVWU2TNU7R8ovg (HD ready maakt echt niet uit op die formaten van een paar meter afstand)
pricewatch: Samsung T28E310EW Zwart

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 24-08-2017 22:29 ]

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Waarom in 's hemels naam perse een witte TV? Je beperkt je keuze enorm en als hij uit staat is 90% van de voorkant alsnog zwart. Die extra centimeter van de bezels bij een zwarte TV gaat je écht niet opvallen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Of verf het ding met plastidip, de verf kun je er namelijk als een vliesje aftrekken.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:30

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1