Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medium550
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-04 01:01
Mijn werkervaring bestaat voornamelijk uit zelfstandig ondernemen als handelaar en marktonderzoeker en daardoor heb ik weinig ervaring als werken in een bedrijf in loondienst.
Als cv aanvulling wil ik een aantal cursussen volgen om bepaalde programma's te leren zodat ik eerder wordt aangenomen bij een bedrijf in loondienst.

Behalve Windows Office en SAP beheers ik niet veel programma's.
Zelf zat ik te denken aan SAP/Oracle, Sharepoint/Sharefile, Prince2.
Ik werk nu in logistiek sinds 1 jaar (soort carriere switch, onbeslist of ik dit blijf doen) en ik wil cursussen doen mbt tot Project Management, Marketing Research, Data Analyse en Supply Chain Management.

Graag suggesties!

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Medium550 op 23-08-2017 22:04 ]

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 07:22
Hi,

Wat bedoel je concreet met 'programma's'? Want Prince2 bijvoorbeeld is niet echt een programma (als in: een applicatie/software) , maar een projectmanagementmethodiek.

Je zegt cursussen te willen doen m.b.t. projectmanagement. Dan kom je al snel uit op Prince 2 (foundation/practitioner), Agile, Scrum,(LEAN?) e.d. methodieken.
Als programma (lees:software) denk ik dan bijvoorbeeld aan Microsoft Project.

Verder zul je e.e.a. iets meer moeten specificeren wát je nu precies wilt/denkt te willen. Dan kunnen we je beter adviseren.

Je schrijft
Als cv aanvulling wil ik een aantal cursussen volgen om bepaalde programma's te leren zodat ik eerder wordt aangenomen bij een bedrijf in loondienst.
wat voor soort bedrijf? In welke sector? Welke functie ambieer je?

Projectmanagement is namelijk zo generiek, die kom je in elke sector wel tegen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Medium550 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:06:
Mijn werkervaring bestaat voornamelijk uit zelfstandig ondernemen als handelaar en marktonderzoeker en daardoor heb ik weinig ervaring als werken in een bedrijf in loondienst.

Behalve Windows Office en SAP beheers ik niet veel programma's.
Zelf zat ik te denken aan SAP/Oracle, Sharepoint/Sharefile, Prince2.
Ik werk nu in logistiek sinds 1 jaar (soort carriere switch, onbeslist of ik dit blijf doen) en ik wil cursussen doen mbt tot Project Management, Marketing Research, Data Analyse en Supply Chain Management.

Graag suggesties!

Alvast bedankt.
Prince2 is geen programma natuurlijk. De relatie tussen Project Management, Marketing Research, Data Analyse en Supply Chain zie ik niet. Dat zijn allemaal andere takken van sport. Kun je je niet beter op 1 gebied focussen? Als je dat niet doet is de kans groot dat je een manusje van alles wordt die eigenlijk nergens echt goed in is wat niet goed is voor je inzetbaarheid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 20:12
Medium550 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:06:

Wat @Bor zegt, bedenk éérst wat je (zo ongeveer) over X jaar zou willen doen. Onderzoek dan wat je daarvoor nodig hebt, wat je al kan / weet. Je weet dan ook wat je nog niet kan of weet en zoek dáár dan cursussen / opleidingen / werkervaring bij.

Succes!

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.