Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10-2023
Hoi allen!

Ik draai al een tijdje de nieuwe beta van ios11 en loop tegen het probleem aan dat mijn geheugen compleet vol zit. Weet echter niet of dit door de beta komt, maar wellicht ervaren andere mensen dit probleem ook.

Onlangs kreeg ik dus de melding dat mijn geheugen vol zit, en ben ik op onderzoek uitgegaan. Via General -> iPhone Storage krijg je een heel mooi overzicht. Totaal heb ik dus 32gb, waarbij als ik naar beneden scroll zo'n 20gb wordt verbruikt aan 'System'.

Iemand een idee waarom dit zoveel is, en hoe dit eventueel te verkleinen is? _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

public beta ?

ga eens terug naar 10 en installeer dan weer 11 B6

[ Voor 67% gewijzigd door Hackus op 23-08-2017 23:28 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Zijn t niet logs van een app die echt heel achterlijk vaak crasht sinds iOS 11? Heb wel eens een extreem geval gehad, dat genereerde zo’n 1GB aan crashlogs per dag. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 22:33
Ik heb ook ongeveer 10gb meer aan Apps in iPhone opslag staan, dan dat er geinstalleerd is.
Sinds iOS 11 PB5 speelt dit bij mij.
Schijnt op te lossen te zijn door via iTunes een backup te maken en die terug te zetten.
Zelf niet geprobeerd, maar wordt veel genoemd op diverse sites.