Biased artikel richting smartphone Lamborghini

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-10 14:41
geek: Modemerk Lamborghini kondigt 2450 dollar kostende smartphone aan

Helaas is het artikel nogal biased en een flinke sneer richting Lamborghini wat betreft prijs en functionaliteit terwijl andere merken met hetzelfde principe een objectief artikel krijgen. Vind dit persoonlijk nogal jammer, ondanks de absurde prijs van dat ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 13:29

arnoudwokke

Redacteur
Biased is een woord wat teveel in gebruik is vind ik - het drukt iets uit over de auteur en daarom komt elke post met dat woord erin over als kritiek op de persoon en niet op de inhoud of de stijl.

Als je bedoelt dat het artikel in zekere mate opiniërend is, dan kan ik je daarin gelijk geven. Daar staat tegenover dat je makkelijk met cijfers kunt aantonen dat de prijs van dit ding hoger is dan 99,9 procent van de smartphones die verschijnen.

Zoals je ziet is dit artikel gepubliceerd als .geek en niet als nieuws. In .geek hebben we de ruimte om dingen op deze manier op te schrijven. Deze smartphone is niet bruikbaar in Nederland en heeft geen onderscheidend vermogen om hem in een nieuwsbericht op te nemen. Vanwege de prijs, het opvallende ontwerp en de naam die erop staat, leek het me toch aardig om een berichtje aan te wijden, maar dan als .geek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-10 14:41
Goed punt, ik had inderdaad niet gekeken naar het feit dat hij onder .Geek was verschenen. Dacht dat het een normaal nieuwsitem was, in dat geval waren de sneren namelijk nogal vreemd. Maar goed, heb er in dit geval wel enig begrip voor aangezien het niet om de normale nieuwsitems gaat. :)