Toon posts:

DNS servers van Caiway eruit?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen internet meer via Caiway glasvezel. Zit nu via 4G hotspot. Is er een storing of is mijn Asus router brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:02:
Is er een storing of is mijn Asus router brak?
Wat zei Caiway toen je ze belde?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Als alleen de DNS servers brak zijn kan je dat toch testen door een andere DNS server in te stellen?
Wat heb je verder allemaal getest? Ping naar je router/gateway van je router/google? Modem en/of router herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels erachter gekomen dat de Asus AC68U het niet meer goed doet. Twee firmware versies terug gedaan mocht niet baten. Via vaste kabel onbekend netwerk. Wi-Fi geen internet. Algehele reset gedaan en nog steeds dezelfde problemen. Nu de vaste computer direct op het modem en wel internet. Maar goed dat ik gisteren Ubiquiti UniFi spullen heb aangeschaft. Klaar met die huis tuin en keuken merken.

Update 24-8-2017:
De oorzaak gevonden. Sinds gisteren wilde de Sony Bravia KD-55XD7005 televisie niet meer aan. Niets reageerde. UTP eruit getrokken(uit de televisie) en alles deed het weer. Ook de Asus router en Wi-Fi. Nieuwe televisie die heel je netwerk plat gooit. Nog nooit meegemaakt dat een televisie dat kan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd het open van topics om te vragen of er storing is niet nodig en ongewenst. Je kan dit vragen aan Caiway of in het grote Caiway topic je vraag kwijt.

Echter dien je je post dan wel te voorzien van meer informatie. Hier komt in ieder geval een slotje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

@rens-br Doe dat dan ook :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.