XS4ALL internet issues met voornamelijk vast internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:32
Mijn vraag
Iedereen weet intussen misschien wel van de XS4ALL storing van gisteren en vandaag. Ik was daar ook slachtoffer van.

Nu is het internet en alles over het algemeen weer goed, alleen om de een of andere manier doen bepaalde sites (zoals twitter en outlook.com) het niet, terwijl andere (tweakers, youtube) het na lang laden wel doen. Rare is dat de twitter app op mijn telefoon en de outlook app op mijn telefoon het wel doen.

Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 versie 1703 build 15063.540

Als er nog andere dingen relevant zijn, vraag het en ik antwoord.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Modem van stroom af en hele tijd al contact met XS4ALL (waar nog niets succesvols is uitgekomen)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-10 08:13
Probeer eens een cache clean van je browser, kan zijn dat die de cache laad namelijk...

Mocht dit niet werken probeer dan eens het volgende:
- Kies Start button

- instellingen

- Netwerk & Internet

- Status

- ## Naar onderen scrollen##

- Netwerk opnieuw instellen

- Op het Netwerk reset Scherm, bevestig Reset Nu

- Druk Ja

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Na een laatste redmiddel is het toch intussen nog gelukt. Alles werkt eindelijk weer zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

JelleDJs schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:58:
Na een laatste redmiddel is het toch intussen nog gelukt. Alles werkt eindelijk weer zoals het moet.
Que? En wat was dat laatste redmiddel dan? Want de kristallen bol alhier doet het niet... :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
ehtweak schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:52:
[...]

Que? En wat was dat laatste redmiddel dan? Want de kristallen bol alhier doet het niet... :+
Laatste redmiddel was modem opnieuw opstarten (met witte kastje eruit trekken ipv stekker alleen), tv kastje opnieuw opstarten (switch aan achterkant omzetten) en wit kastje bij computer eruit trekken (met computer al uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-10 14:01
JelleDJs schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:24:
[...]

Laatste redmiddel was modem opnieuw opstarten (met witte kastje eruit trekken ipv stekker alleen), tv kastje opnieuw opstarten (switch aan achterkant omzetten) en wit kastje bij computer eruit trekken (met computer al uit).
hmm laatste redmiddel bij mij is meestal een kapotte printplaat in een hand en een schroevendraaier in de andere hand.. de stap naar het laatste redmiddel is meestal de weg naar de vuilnisbak..
(moet helaas nog veel leren)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:10
JelleDJs schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:24:
[...]

Dat is stap 1. ;)
Pagina: 1