Strakke Micro ATX kast (ruimte voor 4x HD en cd/dvd speler)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinoza
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 16:22
Ik zoek een goed Micro ATX kast
Momenteel gebruik ik een te kleine micro ATX kast met geen ruimte voor 3 3.5 harde schijven.
Mijn doel is een stijvolle Micro ATX kast met ruimte voor 3 of 4 3.5 harde schijven die makkelijk te plaatsen zijn bv. met ingebouwde slede of bracket en evt. met opening voor dvd/cd brander.

mijn oog is gevallen op deze pricewatch: NZXT S340 Zwart
Deze mist alleen een bay voor mijn cd/dvd brander en kan niet goed zien waar en hoe de harde schijven geplaatst dienen te worden en of dit makkelijk gaat.

mijn budget is max 75 euro incl. verzendkosten.

belangrijke eisen zijn : strakke voorgeving en goede indeling en snelle plaatsing van moederbord en bij voorkeur ook plug and play plaatsen van 3.5 harde schijven.

Mijn huidige systeem bestaat uit 3x 4TB WD red harde schijven 1x Samung SSD 980 128 GB , MSI Z97M G43 moederbord met 16 gig geheugen en Intel Pentium G3420 Boxed.
Het systeem gebruik ik voor mail , internetten en streamen van muziek en films in het thuisnetwerk

alvast dank voor t meedenken en de tips !!

[ Voor 11% gewijzigd door Spinoza op 23-08-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:02
Hoe vaak gebruik je de dvd brander nu werkelijk nog? Als het eens in de zoveel tijd is lekker een Externe USB brander kopen. En het lekker strak houden.

De s340 is erg mooi. Mocht je van RGB houden is de phanteks p400 ook nog een optie. Zeker de TG editie.

Volgens https://www.nzxt.com/products/s340-white
Is er ruimte voor 3 3,5 Inc hdd's

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 23-08-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HP Microserver Gen7 (N36L, N40L, en N54L) zouden aan je wensen kunnen voldoen, maar de processor die vast op het mobo zit is misschien wat te karig? Is natuurlijk afhankelijk van je doel met die behuizing.
Er kunnen in ieder geval 4 3,5" schijven in plus een DVD speler.
De Gen7 is al wel wat ouder. De Gen8 is een stuk groter en daardoor wellicht niet meer interessant, net als de recent uitgebrachtte Gen10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinoza
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 16:22
Heren dank voor t meedenken !!

Ik ben er uit en ga voor de s340 white 😀
Loki504 dank de witte ziet er nog mooier uit dan mijn zwarte 1ste keus en usb dvd/brander prima alternatief en makkelijk uitwisselbaar met de andere pc's in huis !
Rob_nl ik ga ook dan gelijk voor 4670K cpu als ik toch aan t bouwen ben en kan deze ook nog overklokken (z97 moederbord ondersteund dat ;-) ) Je tip ook erg mooi en super handig qua hd's verwisselen alleen het design van de s340 white heeft de doorslag gegeven

Dank nogmaals 🙏🏻👍😀