Ik wil een leuk systeempje bouwen voor mijn vrouw. Altijd leuk om een middagje te puzzelen op zoiets. Onderstaand is een hybride van de laatste BBG's plus een M2-SSD omdat ik dik tevreden ben over de mijne 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er moet buitengewoon comfortabel op ge-officed en geïnternet kunnen worden. En de kinderen moeten er leuke PC-games (denk aan Sims, Minecraft etc) op kunnen spelen. Er is een NAS, dus geen noodzaak voor extra schijfruimte.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is €1000,- Daar moet de randapparatuur (monitor, toetsenbord, muis, geluid) en windows nog bij. Zeg €500-€600 voor het systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien de beschikbare ruimte op/onder/rond het bureau, is zo'n HTPC-achtige kast voor onder de monitor de beste oplossing. Een beetje stil systeem zou daarom erg fijn zijn.
Ga je overklokken?
Haha, nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat denken jullie? Leuke build? Gaat het allemaal passen? Kan ik op een andere manier méér waar voor m'n geld krijgen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er moet buitengewoon comfortabel op ge-officed en geïnternet kunnen worden. En de kinderen moeten er leuke PC-games (denk aan Sims, Minecraft etc) op kunnen spelen. Er is een NAS, dus geen noodzaak voor extra schijfruimte.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is €1000,- Daar moet de randapparatuur (monitor, toetsenbord, muis, geluid) en windows nog bij. Zeg €500-€600 voor het systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 66,55 | € 66,55 |
| 1 | MSI B250M PRO-VD | € 62,75 | € 62,75 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 550 D5 2G | € 91,09 | € 91,09 |
| 1 | Silverstone Milo ML03B | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14 | € 74,75 | € 74,75 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,- | € 126,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 538,13 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien de beschikbare ruimte op/onder/rond het bureau, is zo'n HTPC-achtige kast voor onder de monitor de beste oplossing. Een beetje stil systeem zou daarom erg fijn zijn.
Ga je overklokken?
Haha, nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat denken jullie? Leuke build? Gaat het allemaal passen? Kan ik op een andere manier méér waar voor m'n geld krijgen?