Vloerverwarming aansturen met evohome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort de Honeywell Evohome aanschaffen echter weet ik niet hoe ik mijn vloerverwarming regel in de badkamer.

In de badkamer hangt een designradiator, en de verdeler voor de vloerverwarming (niet elektrisch) zit in een ruimte naast de badkamer waar ook de radiatorknop zit.

Hoe moet ik de vloerverwarming aansluiten op de evohome zodat deze zorgt voor een warme vloer. De designradiator hoeft niet perse aan te slaan echter als ik de HR92 aansluit op de verdeler pakt die de temperatuur uit de verkeerde ruimte. Een ander punt is dat de vloerverwarming niet als doel heeft om de badkamer te verwarmen maar alleen de vloer dient te verwarmen.

Graag advies

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lees de handleiding van de Evohome? zal vast wel beschikbaar zijn op het internet en anders bel je honeywell?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinylly33, heb je dit inmiddels opgelost? Ik krijg ook straks zowel vloerverwarming als een radiator in de badkamer die beide op de CV zijn aangesloten en vraag me af hoe ik dit met mijn EvoHome systeem moet oplossen.

Ik dacht er zelf over om de vloerverwarming van de badkamer aan te sluiten op de vloerverwarming van de woonkamer (als aparte groep), ik wil ze toch ongeveer op dezelfde tijd aan laten gaan. En dan kan ik de radiator van een HR92 knop voorzien.