Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• TNMN
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23-08-2017
Hoi!

ik heb een vraag over de nieuwe Pentium g4560,
ik ben van plan om van een Celeron g3900 (dual core 2 thread, 2.80 ghz 2mb cache) naar de Pentium te upgraden.
Ik heb een b150m chipset moederbord (asus b150m pro gaming) en op de website staat dat het de 6e generatie Pentium, i3, i5, i7 en Celeron support. ik weet alleen niet welke generatie de Pentium g4560 is. ik kon het niet vinden. ;(

als iemand het weet zeg het dan snel want ik moet het binnen 2 weken weten. (dan moet ik van mijn ouders het bestellen)

dus weet iemand het laat het dan achter, alvast bedankt!

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zie op die website toch echt een uitgebreide lijst van exacte ondersteunde CPU's:
https://www.asus.com/Moth...-PRO-GAMING/HelpDesk_CPU/

En daar staat netjes tussen:
quote:
Pentium G4560(3.5G,54W,L3:3M,2C,rev.B0,HT) ALL 0601
Zolang je minimaal BIOS 0601 erop hebt staan gaat dat werken.

Opvallend: ik zie de G3900 er juist niet tussen staan :o

Soittakaa Paranoid!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True