Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
MIjn huidige pc wil ik gaan vervangen.
Ik heb nu een i7 met 8gb intern en intel 180gb ssd.
Ik ga een NUC7i7BNH aanschaffen met 16 gb intern en een M2 ssd van 256 GB
Dit gaat worden gebuikt als werkstation, internetten, klein zakelijke office omgeving. Netflix kijken op een 43 inch UHD monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hetgeen ik op het oog heb gaat rond de 700 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alles nieuw, niets zet ik over
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hierboven, ik zal de linkjes plaatsen hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie antwoord hierboven
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat mij om de grootte van het apparaat en ik verwacht dat het een snel systeempje wordt voor hetgeen ik ermee ga doen (internetten, klein zakelijk gebruik, office omgeving)
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat feedback krijgen over mijn gemaakte keuzes, voldoet eea, wat is overkill? Voor het doeleinde ik het heb uitgezocht misschien overkill, maar ook gekeken met het oog op de toekomst. Mijn huidige pc is nu ongeveer 7 jaar oud en voldoet eigenlijk nog best wel goed. Zoiets wil ik nu weer.
Wenslijst:
MIjn huidige pc wil ik gaan vervangen.
Ik heb nu een i7 met 8gb intern en intel 180gb ssd.
Ik ga een NUC7i7BNH aanschaffen met 16 gb intern en een M2 ssd van 256 GB
Dit gaat worden gebuikt als werkstation, internetten, klein zakelijke office omgeving. Netflix kijken op een 43 inch UHD monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hetgeen ik op het oog heb gaat rond de 700 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alles nieuw, niets zet ik over
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hierboven, ik zal de linkjes plaatsen hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie antwoord hierboven
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat mij om de grootte van het apparaat en ik verwacht dat het een snel systeempje wordt voor hetgeen ik ermee ga doen (internetten, klein zakelijk gebruik, office omgeving)
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat feedback krijgen over mijn gemaakte keuzes, voldoet eea, wat is overkill? Voor het doeleinde ik het heb uitgezocht misschien overkill, maar ook gekeken met het oog op de toekomst. Mijn huidige pc is nu ongeveer 7 jaar oud en voldoet eigenlijk nog best wel goed. Zoiets wil ik nu weer.
Wenslijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel NUC NUC7i7BNH | € 449,35 | € 449,35 |
1 | Kingston KVR21S15S8K2/16 | € 139,- | € 139,- |
1 | WD Black PCIe SSD 256GB | € 111,50 | € 111,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 699,85 |