Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De vertaling van de Xbox One X is zo slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.019 views

• joholo
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-08 14:55
Ik was benieuwd naar de Xbox One X, wat de uiteindelijke specs waren. Naar 30 seconden op de Xbox One X pagina te lopen scrollen wist ik genoeg. De vertaling is echt om te huilen.

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x
als gevolg dat de werelden nog groter kunnen zijn, horizonten beter te zien zijn en de laadtijden nog minder is.
Voor de rest lijkt het redelijk okay, maar de Nederlandse tekst verkoopt de console lang niet zo goed als in het Engels.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 09:54
Uh, okee. Berichtje sturen naar Microsoft dan maar?
https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:09:
Ik was benieuwd naar de Xbox One X, wat de uiteindelijke specs waren. Naar 30 seconden op de Xbox One X pagina te lopen scrollen wist ik genoeg. De vertaling is echt om te huilen.

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x

[...]

Voor de rest lijkt het redelijk okay, maar de Nederlandse tekst verkoopt de console lang niet zo goed als in het Engels.
De specs blijven toch gelijk, ongeacht de taal?
Maar jij gaat dus geen Xbox kopen omdat Microsoft wat foutjes maakt in een vertaling, voor een taal die door pak em beet 0.25% van de wereld wordt gesproken.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 14:22
Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:14:
[...]

Maar jij gaat dus geen Xbox kopen omdat Microsoft wat foutjes maakt in een vertaling, voor een taal die door pak em beet 0.25% van de wereld wordt gesproken.
Ik heb de pagina snel snel doorgelezen (de uitgebreide versie) en volgens mij is het stukje waar de topicstarter over klaagt ook direct het eerste en laatste stukje tekst met een paar foutjes. Letterlijk een paar, want: 2 typo's.
De rest ziet er allemaal keurig uit :)

Maar goed, men maakt soms al een topic hier aan indien hun tandenborstel na 1 week versleten is of wanneer de buurman een harde scheet laat. Voor letterlijk alles wordt een topic aangemaakt joh :)

Maar goed, zullen we nu met zijn alle door de pagina gaan LOPEN scrollen om meer fouten te ontdekken? :D

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 23-08-2017 16:21 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:17:
[...]

Ik heb de pagina snel snel doorgelezen (de uitgebreide versie) en volgens mij is het stukje waar de topicstarter over klaagt ook direct het eerste en laatste stukje tekst met een paar foutjes.

Maar goed, men maakt soms al een topic hier aan indien hun tandenborstel na 1 week versleten is of wanneer de buurman een harde scheet laat. Voor letterlijk alles wordt een topic aangemaakt joh :)
Wilde wat reageren maar heb nog geen 10 minuten geleden een tik op de vingers gehad van @Orion84 dus ik ga even koffie zetten :P

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• joholo
[...]

Ik ben geen console gamer, dus een xbox zou ik toch niet kopen. Taalfouten of niet. De taal wordt misschien weinig gesproken, maar Microsoft is een gigantisch bedrijf dus het is een beetje lullig dat die taalfoutjes er in slipte.

• LopendeVogel
Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Wilde wat reageren maar heb nog geen 10 minuten geleden een tik op de vingers gehad van @Orion84 dus ik ga even koffie zetten :P
Haha :D Vertel, het is een zonnige dag :D
Soms krijg ik ze ook om mijn oren van een mod hoor, even gezellig een privé gesprek (soms denk ik tot ze daarnaar opzoek zijn, maar dat mag!), maar we kunnen ook niet zonder ze!

Soort broer-zuster relatie als tweaker-mod zijne.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ga anders even langs bij Microsoft, ze hebben een kantoor in de buurt van Schiphol / Hoofddorp, geloof ik. :)

• Nat-Water
joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:22:
[...]

Ik ben geen console gamer, dus een xbox zou ik toch niet kopen. Taalfouten of niet. De taal wordt misschien weinig gesproken, maar Microsoft is een gigantisch bedrijf dus het is een beetje lullig dat die taalfoutjes er in slipte.
Och, iedereen maakt (taal)fouten. Jij ook. ;)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

• joholo
LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:17:
[...]

Ik heb de pagina snel snel doorgelezen (de uitgebreide versie) en volgens mij is het stukje waar de topicstarter over klaagt ook direct het eerste en laatste stukje tekst met een paar foutjes. Letterlijk een paar, want: 2 typo's.

Maar goed, zullen we nu met zijn alle door de pagina gaan LOPEN scrollen om meer fouten te ontdekken? :D
Okay, blijkbaar stellen mensen dit niet op prijs.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:24:
[...]

*Oké

* Switchie rent voor zijn leven

• joholo
Nat-Water schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

Och, iedereen maakt (taal)fouten. Jij ook. ;)
Klopt, maar ik verkoop niet een game console en verdien niet meerdere miljarden per jaar.

• LopendeVogel
joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:24:
[...]

Wat moeten wij ermee? Dat is denk ik de hamvraag in deze moeilijke kwestie :D
Ze hebben een contact pagina, daar kan je dit delen. Waarom hiervoor een topic gemaakt moet worden? I dunno, dat leg je zelf ook niet uit.

Je maakt een topic, je klaagt over de taalvaardigheid van Microsoft en dat is het? Vanwege 2 woorden die onjuist getypt zijn op een website met miljoenen woorden?

Ja je hebt gelijk, ze hebben 2 type fouten gemaakt, maar wat nu? :P
Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:25:
[...]

*Oké

Zie je er in het echt ook uit zoals dat mannetje op je foto? Dan kan dat nog weleens lachwekkende beelden geven :D

[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 23-08-2017 16:27 ]

• joholo
Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:25:
[...]

*Oké

LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

Wat moeten wij ermee? Dat is denk ik de hamvraag in deze moeilijke kwestie :D
Ze hebben een contact pagina, daar kan je dit delen. Waarom hiervoor een topic gemaakt moet worden? I dunno, dat leg je zelf ook niet uit.

Je maakt een topic, je klaagt over de taalvaardigheid van Microsoft en dat is het? Vanwege 2 woorden die onjuist getypt zijn op een website met miljoenen woorden?

Ja je hebt gelijk, ze hebben 2 type fouten gemaakt, maar wat nu? :P
Het waren gewoon slechte vertalingen van een bedrijf dat een omzet heeft van meerdere miljarden en dat honderden producten internationaal verkoopt. Dus je zou mogen verwachten dat deze zeer slechte vertalingen niet voor zouden moeten komen.

• Nat-Water
joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

[...]

Het waren gewoon slechte vertalingen van een bedrijf dat een omzet heeft van meerdere miljarden en dat honderden producten internationaal verkoopt. Dus je zou mogen verwachten dat deze zeer slechte vertalingen niet voor zouden moeten komen.
Het is gewoon door een vertaalmachine gerold - het hele stuk rammelt. Nu kunnen we met z'n allen wel hier gaan lopen klagen hoe slecht het wel niet is, maar daarmee komen we ook niet vooruit. Enigste manier om het te verhelpen is de bron, Microsoft, even te contacteren.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:26:
Zie je er in het echt ook uit zoals dat mannetje op je foto? Dan kan dat nog weleens lachwekkende beelden geven :D
Ja, lach maar. @dion_b slaat straks met de banhamer waardoor ik de komende uren geen topics over spelfouten meer kan openen.
Niets grappigs aan! :(

• LopendeVogel
joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

[...]

Klopt, ze hebben veel omzet, ze hebben daar mensen werken die goed betaald krijgen, ze hebben 2 typefouten gemaakt.
Nogmaals: wat nu? Waar wil je over discussiëren?
Moeten we MS negeren? Moeten we MS aanvallen? Moeten we een protest starten? Moeten we zorgen dat de desbetreffende medewerker ontslagen wordt?
Er valt niet veel te doen denk ik, het enige wat je had kunnen doen was het even vermelden via hun contact pagina, daar had je wel iets mee bereikt.

Een topic als dit maar dan met de volgende info leek mij wel leuk:
Jij (topicstarter) heeft deze 2 typefouten gezien, jij hebt dat gemeld bij MS en MS gaf jou de reactie: Ej wie denk jij wel niet dat jij bent? Wij verdienen miljarden en jij komt ons vertellen wat wij moeten aanpassen?! Je windows 10 licentie zal ingetrokken worden.
Mja he, helaas, er is niks aan de hand :'(

Verwijderd

[...]

Het is een bekend verhaal dat de band Van Halen eiste dat er geen bruine M&M's in de kleedkamer moesten staan. Een kom M&M's ja, maar zonder de bruine.

De reden dat ze dit deden was simpel: de lijst met eisen aan de locatie, de omgeving en de voorzieningen was lang en complex. Het moest echter goed geregeld worden, alles. Bruine M&M's in de kleedkamer waren daarom een mooie "mijnkanarie" om te zien of er niet meer goed zat.

Als men de kantjes er vanaf loopt bij kleine zaken is dat doorgaans geen goed teken voor de rest van het product.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 16:33 ]

• joholo
LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Klopt, ze hebben veel omzet, ze hebben daar mensen werken die goed betaald krijgen, ze hebben 2 typefouten gemaakt.
Nogmaals: wat nu? Waar wil je over discussiëren?
Moeten we MS negeren? Moeten we MS aanvallen? Moeten we een protest starten? Moeten we zorgen dat de desbetreffende medewerker ontslagen wordt?
Er valt niet veel te doen denk ik, het enige wat je had kunnen doen was het even vermelden via hun contact pagina, daar had je wel iets mee bereikt.

Een topic als dit maar dan met de volgende info leek mij wel leuk:
Jij (topicstarter) heeft deze 2 typefouten gezien, jij hebt dat gemeld bij MS en MS gaf jou de reactie: Ej wie denk jij wel niet dat jij bent? Wij verdienen miljarden en jij komt ons vertellen wat wij moeten aanpassen?! Je windows 10 licentie zal ingetrokken worden.
Mja he, helaas, er is niks aan de hand :'(
Ik vond het wel grappig hoe slecht de pagina was vertaald, maar dat zien mensen blijkbaar niet.

• LopendeVogel
joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:33:
[...]

Ik vond het wel grappig hoe slecht de pagina was vertaald, maar dat zien mensen blijkbaar niet.
De pagina of bedoel je: 2 woorden? 2 ''schrijffouten''?
Stel de hele pagina was opgebouwd uit woorden waarvan je denkt: he? abrakadabra, maar dat is het niet. Ze hebben 2 typefouten, en inderdaad dat hoort niet. Het hoort anders geschreven te worden dan hoe het er nu staat.
Heb je hun al een melding verzonden, of hou je het op tweakers.net zodat er niks verandert?

@Verwijderd @Switchie He 1 van jullie 2 heeft een zonnebank gepakt? Buiten dat lijken jullie 2 aardig veel op elkaar? :D

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 23-08-2017 16:36 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:32:
[...]

Het is een bekend verhaal dat de band Van Halen eiste dat er geen bruine M&M's in de kleedkamer moesten staan. Een kom M&M's ja, maar zonder de bruine.

De reden dat ze dit deden was simpel: de lijst met eisen aan de locatie, de omgeving en de voorzieningen was lang en complex. Het moest echter goed geregeld worden, alles. Bruine M&M's in de kleedkamer waren daarom een mooie "mijnkanarie" om te zien of er niet meer goed zat.

Als men de kantjes er vanaf loopt bij kleine zaken is dat doorgaans geen goed teken voor de rest van het product.
Of het is een teken dat men gewoon lekker met beide beentjes op de grond moeten blijven staan. Eisen stellen omtrent kleuren van M&M's getuigt eerder van narcisme dan van een kritische blik.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:57
LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:34:
De pagina of bedoel je: 2 woorden? 2 ''schrijffouten''?
Twee woorden?
Met een vermogen van meer dan 40% ervaar je het beste van 4K gaming
Eh, 40% wat?
zodat je steeds in het momentum blijft tijdens het gamen
Het momentum?

De rest lees ik maar niet meer door.

Verwijderd

Microsoft gebruikt voor veel artikelen een automatisch programma om zaken te vertalen. Mogelijk dat het in dit geval ook zo gedaan is.

Verder een beetje overdreven om er een topic over te maken. Kaart het aan bij Microsoft als je het zo vervelend vindt.

• LopendeVogel
Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:36:
[...]

Of het is een teken dat men gewoon lekker met beide beentjes op de grond moeten blijven staan. Eisen stellen omtrent kleuren van M&M's getuigt eerder van narcisme dan van een kritische blik.
Bedoelt hij niet iets als: stel je koopt een Ferrari, deze wordt bij jou thuis afgeleverd. Dan staat er ineens Fellali de Belali ipv Ferrari op de wagen? Dan ga je twijfelen aan de rest. Enja in deze is het wel veel extremer natuurlijk.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien even in het woordenboek kijken onder M, van momentum. ;) Is gewoon een normaal Nederlands woord hoor.

Maar nogmaals, op Tweakers kunnen wij hier er weinig mee en heeft het (naar mijn idee) ook geen discussiewaarde. Ik denk dat @joholo beter contact kan opnemen met Microsoft (of er even langs gaan, zitten in Schiphol / Hoofddorp, geloof ik) als het echt zo storend is.

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2017 16:44 ]

• LopendeVogel
hcQd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Twee woorden?

[...]

Eh, 40% wat?

[...]

Het momentum?

De rest lees ik maar niet meer door.
Nou ik gaf ook toe dat ik er snel-snel doorheen gelezen heb!
40% van wat, ja dat vind ik een hele moeilijke, ik denk vergeleken een Audi R8? Of zouden ze de scootmobiel van oma bedoelen?
Nee flauw en toegegeven, voor de meeste zal het duidelijk zijn, maar het staat er niet. En inderdaad, het had wat beter gemogen allemaal.
Maar nog steeds mijn vraag: wat nu?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:57
CH4OS schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:42:
[...]
Misschien even in het woordenboek kijken onder M, van momentum. ;)
Ik weet dat het een bestaand woord is, maar wie gebruikt het tegenwoordig nog. Het is duidelijk een al te letterlijke vertaling van "in the moment".

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

LopendeVogel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:39:
[...]

Bedoelt hij niet iets als: stel je koopt een Ferrari, deze wordt bij jou thuis afgeleverd. Dan staat er ineens Fellali de Belali ipv Ferrari op de wagen? Dan ga je twijfelen aan de rest. Enja in deze is het wel veel extremer natuurlijk.
Dus jij hebt mijn Ferrari ondergespoten? :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bRkAUOaR8kIkNMQYFwpbfAQE/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 23-08-2017 16:45 ]

• Nat-Water
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K9UZWMs.png

Zo. Wordt aan gewerkt, TS.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hcQd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:44:
Ik weet dat het een bestaand woord is, maar wie gebruikt het tegenwoordig nog.
Afhankelijk van de context, wordt momentum wel degelijk nog gebruikt. :) Het is dus strict gezien niet fout. Gezien de context had een ander woord wellicht beter geweest, maar nogmaals, dat zal Microsoft moeten aanpassen en kan men beter contact opnemen met Microsoft zelf.

• LopendeVogel
Kijk, plusje voor jou :)

Ik was zelf van mening (althans, mening, ik hoopte het zo ontzettend) dat de topicstarter dit ging doen :D

@Switchie haha en dan een rondje Nederland doen :D Oja je bent het Opel logo voorop vergeten! Want ej, het is wel een extreme kwestie hé!

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 23-08-2017 16:48 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ernstig nog wel? :P

Toch apart dat jij nu doet wat de TS had moeten doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nat-Water
SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:47:
[...]

Ernstig nog wel? :P

Toch apart dat jij nu doet wat de TS had moeten doen.
Zeg, als de fouten zo erg zijn dat er een topic op Tweakers over wordt geopend, dan spreek ik wel over ernstig, ja :P .

Dat ik het doe wil niet zeggen dat de TS het niet kan doen. 2 meldingen zijn beter dan 1 (hinthint)

• joholo
Ik ben nu dus bezig om de spellingsfout te melden, geven ze me niet de optie. Er is ook een limiet van 513 tekens en je kunt geen witregels toevoegen met enter.

http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:48:
Ik ben nu dus bezig om de spellingsfout te melden, geven ze me niet de optie. Er is ook een limiet van 513 tekens en je kunt geen witregels toevoegen met enter.

Makkelijkste is een mail naar: Satya.Nadella@microsoft.com met Steve.Balmer@microsoft.com + Bill.Gates@microsoft.com op cc

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bill Gates zal lastig worden, grapjas. ;) Steve volgens mij ook. :)

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2017 16:51 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu wordt het serieus echt erg.

We praten niet meer over wat vertaalfoutjes, nee, over gewoon een niet functionerende website.

Dit moet je niet melden bij MS, dit moet meteen bij T.net als newsitem worden ingestuurd, gooi twitter en Facebook vol, dit moet gewoon aan het volk worden gemeld. Serieus, ongelofelijk dat een MS hier gewoon mee werkt durft te komen, taalfouten en een brakke website.

Het is tijd om als collectief op te staan en zulke grove misstanden op het internet te corrigeren.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2017 16:52 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• joholo
Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:50:
[...]

Makkelijkste is een mail naar: Satya.Nadella@microsoft.com met Steve.Balmer@microsoft.com + Bill.Gates@microsoft.com op cc
Hahahahahaha, dat zullen ze waarderen.

• LopendeVogel

Even helemaal naar boven lopen scrollen dan zul je zien dat het al kenbaar gemaakt is via de chat.

Uiteraard, toch bedankt :D Nee maar kom op, in de toekomst indien je zoiets ziet is het veel leuker om het bij het bedrijf zelf te melden.
Althans, als ik zoiets tegenkom dan meld ik dat bij het desbetreffende bedrijf en dat geef me vervolgens een leuk/goed gevoel, want ej ik heb bedrijf x geholpen. Indien je een bedrijf als Microsoft met zoiets kleins helpt, kan je dat een heel goed gevoel geven.

Een topic openen doet men helaas om elke piep en scheet (letterlijk) ondanks dat men er helemaal niks aan heeft.

• joholo
SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:51:
[...]

Nu wordt het serieus echt erg.

We praten niet meer over wat vertaalfoutjes, nee, over gewoon een niet functionerende website.

Dit moet je niet melden bij MS, dit moet meteen bij T.net als newsitem worden ingestuurd, gooi twitter en Facebook vol, dit moet gewoon aan het volk worden gemeld. Serieus, ongelofelijk dat een MS hier gewoon mee werkt durft te komen, taalfouten en een brakke website.
Deze post was gewoon om wat te lachen om wat taalfouten, maar mensen nemen het veel te serieus en denken nu grappig te zijn met dit soort opmerkingen. Blijkbaar heb ik dus een shitpost geplaatst.

Verwijderd

Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:36:
[...]

Je mist het punt. Heb je de bron gelezen?

Maar het is vreselijk offtopic, excuses!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 16:53 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

Deze post was gewoon om wat te lachen om een taalfouten,
Hahahahahaha

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Deze post was gewoon om wat te lachen om een taalfouten, maar mensen nemen het veel te serieus en denken nu grappig te zijn met dit soort opmerkingen. Blijkbaar heb ik dus een shitpost geplaatst.
Maar mijn post was toch grappig? Ok, misschien niet voor jou, maar als het allemaal als 'om te lachen' is neergezet, ga ik er gewoon in mee.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deze post was gewoon om wat te lachen om een taalfouten, maar mensen nemen het veel te serieus en denken nu grappig te zijn met dit soort opmerkingen. Blijkbaar heb ik dus een shitpost geplaatst.
Omdat het forum niet bedoeld is voor onzinnige discussies zoals deze en je dat nu probeert goed te praten. ;)

• joholo
SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:56:
[...]

Maar mijn post was toch grappig? Ok, misschien niet voor jou, maar als het allemaal als 'om te lachen' is neergezet, ga ik er gewoon in mee.
:)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ik kon er wel om lachen hoor @SinergyX :>

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

Je mist het punt. Heb je de bron gelezen?

Maar het is vreselijk offtopic, excuses!
Nou nee hij zal het punt niet missen (ik heb de bron ook niet gelezen, sorry. M&M's en rockers zijn niet zo mijn ding). Maar dit is hetzelfde als dat men zegt: ik ga niet naar KPN of Ziggo toe, daar is het product slecht van, want een medewerker via de klantenservice heeft weleens een type fout gemaakt.
Ondanks dat elke medewerker die contact heeft met klanten het product goed dient te promoten, heeft geen 1 fout van zo'n medewerker de betekenis dat het product zelf ook slecht is.

Dit zou eerder te vergelijken zijn met: MS levert massaal bij elke xbox one x een halve controller, indien de controller al niet volledig in elkaar gezet kan worden, hoe zit het dan met het product waar het daadwerkelijk om gaat (de xbox one x zelf dus).
Ja dat zou een kwalijke zaak zijn, ondanks dat de xbox one x misschien wel 100% in orde is, geeft het je géén goed gevoel.

Net als mijn Fellali de Belali ( @Switchie heeft al een concept gemaakt) , dat zijn dingen dat kan niet. Ondanks dat het nog niks hoeft te zeggen, is de eerste echte indruk fout.

• joholo
CH4OS schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:56:
[...]
Omdat het forum niet bedoeld is voor onzinnige discussies zoals deze en je dat nu probeert goed te praten. ;)
Toch reageren hier te veel mensen op voor een "onzinnige discussie". Maar je hebt gelijk het is een slechte post dat geef ik toe. Maar Tweakers vinden het blijkbaar wel leuk om iemand daar 2 pagina's lang op te wijzen.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

joholo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:59:
[...]

Toch reageren hier te veel mensen op voor een "onzinnige discussie". Maar je hebt gelijk het is een slechte post dat geef ik toe. Maar Tweakers vinden het blijkbaar wel leuk om iemand daar 2 pagina's lang op te wijzen.
Het gaat al lang niet meer over de Xbox.
Ik wil weten waar ik in vredesnaam met mijn m&m's heen moet:

Afbeeldingslocatie: https://sep.yimg.com/ca/I/yhst-71015718095253_2268_311651361

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Switchie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Ja, lach maar. @dion_b slaat straks met de banhamer waardoor ik de komende uren geen topics over spelfouten meer kan openen.
Niets grappigs aan! :(
M'n banhamer jeukt, maar ik wil m'n handen hiervan aftrekken - dit is namelijk helemaal geen (Overige) hardware. Als HK-topic zou dit prima kunnen, en ik zou het willen verplaatsen...

...maar TS heeft geen HKXS, dus rest me weinig dan dit topic te sluiten :')

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.