Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus STRIX B350-F GAMING BIOS out of the box

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Insoluble
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-05-2023
Hallo Tweakers,

Even een vraagje over het in de titel benoemde moederbord (Asus STRIX B350-F GAMING)

Weet iemand toevallig of deze out of the box compatible is met een Ryzen 5 1600 CPU?

Ik heb geprobeerd te zoeken op de support van ASUS, en daar staat dat deze compatible is vanaf Bios 0401 (bron: https://www.asus.com/Motherboards/ROG-STRIX-B350-F-GAMING/HelpDesk_CPU/

Ik heb geen idee welke Bios er standaard op zit als ik deze bestel.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Nick

Ryzen 5 1600 | GB GeForce GTX 1060 6gb | Asus ROG STRIX B350-F | G.Skill Trident Z 3000Mhz 2x8gb | NZXT S340

Beste antwoord (via Insoluble op 24-08-2017 02:39)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:39
Dat zal mogelijk afhankelijk zijn van de productie batch. Mogelijk dat de verkoper dit kan controleren als dit op de sticker op de doos vermeld staat.

Anders is het waarschijnlijk slim om CPU en Mobo bij dezelfde winkel te bestellen, dan willen ze dit vaak wel even voor je in orde maken (soms tegen een paar euro vergoeding).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:39
Dat zal mogelijk afhankelijk zijn van de productie batch. Mogelijk dat de verkoper dit kan controleren als dit op de sticker op de doos vermeld staat.

Anders is het waarschijnlijk slim om CPU en Mobo bij dezelfde winkel te bestellen, dan willen ze dit vaak wel even voor je in orde maken (soms tegen een paar euro vergoeding).

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Bord komt altijd met het meest gangbare BIOS op dat moment ,en dat is hoger als de 0401 dus de Ryzen zal gewoon ondersteunt worden.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x