Beste tweakers.
Ik ben bezig met een klein projectje en loop vast in het volgende.
Bij het bezoeken van mijn webapplicaties wil ik dat het variabel $week, gezet wordt op de huidige week.
Deze variabel moet de hele tijd gelden, totdat je hem middels een dropdown veranderd.
$week heeft als inhoud naamweek34
Ik heb geprobeerd om met cookies de variabel te zetten. Natuurlijk lukt dit, echter als je een andere week uit de dropdown kiest, vult hij die variabele niet meer opnieuw.
Ik heb de cookie geprobeerd om op 1 minuut te zetten, ook dat geeft een leuk effect.. echter begrijpt dan de header niet meer dat er een variabel was, en krijg je dus foutmeldingen dat het variabel $week niet gevuld is.
Ik ben een beginner in deze materie, en heb best wat research gedaan.
Waarschijnlijk is het onduidelijk wat ik wil, of kan het misschien zelfs helemaal niet.
Brand mij aub niet direct af.. (ik sta uiteraard open voor alle opties)
Ik gebruik trouwens PHP 5.6.25 (en omdat het op een test server staat. WAMP)
Ik ben heel benieuwd naar jullie commentaar.
Groet,
John
Ik ben bezig met een klein projectje en loop vast in het volgende.
Bij het bezoeken van mijn webapplicaties wil ik dat het variabel $week, gezet wordt op de huidige week.
Deze variabel moet de hele tijd gelden, totdat je hem middels een dropdown veranderd.
$week heeft als inhoud naamweek34
Ik heb geprobeerd om met cookies de variabel te zetten. Natuurlijk lukt dit, echter als je een andere week uit de dropdown kiest, vult hij die variabele niet meer opnieuw.
Ik heb de cookie geprobeerd om op 1 minuut te zetten, ook dat geeft een leuk effect.. echter begrijpt dan de header niet meer dat er een variabel was, en krijg je dus foutmeldingen dat het variabel $week niet gevuld is.
Ik ben een beginner in deze materie, en heb best wat research gedaan.
Waarschijnlijk is het onduidelijk wat ik wil, of kan het misschien zelfs helemaal niet.
Brand mij aub niet direct af.. (ik sta uiteraard open voor alle opties)
Ik gebruik trouwens PHP 5.6.25 (en omdat het op een test server staat. WAMP)
Ik ben heel benieuwd naar jullie commentaar.
Groet,
John
Bovenaan :)