Media Markt / PostNL Extra geeft foutieve SMS bij omruiling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 00:58
Ik had een nieuwe koelkast besteld met daarbij ook Bezorgservice Extra a 14,95 zodat ze de koelkast ook op de gewenste plek zouden zetten (niet zo spannend, u-bocht na entree is de keuken) en bovenal ze gelijk het verpakkingsmateriaal zouden afvoeren. Echter, de bezorger (gisteren bezorgd) adviseerde om het verpakkingsmateriaal aan te houden gezien deze nodig is bij een retour mocht er een defect zijn oid., en na flink twijfelen ben ik daar toch akkoord mee gegaan.

's Avonds toen ik tijd had de koelkast uitgepakt en zul je net zien, zit er een flinke deuk in! *grom*
Media Markt gebeld en het retourproces in gang gezet, dat zou donderdag worden. Mijn vrouw geregeld dat ze donderdag thuis zou zijn. Echter, vanochtend onderweg naar werk in de trein ontvang ik 7:26 een sms dat PostNL Extra komt bezorgen! Ik denk mooi, blijkbaar hebben ze het toch sneller kunnen regelen! Ik snel mijn vrouw gebeld of zij thuis kon zijn en zij snel wat met werk geregeld, dus dat lukte wel.

Helaas kwam er geen PostNL Extra langs... Ik Media Markt weer gebeld en krijg te horen dat hij nog steeds voor donderdag gepland staat en dat ze geen verklaring heeft waar die sms vandaan komt. Dus we moeten NOG een dag vrij nemen om de koelkast om te ruilen *zucht*

De oude koelkast hadden ze al wel meegenomen en inmiddels hebben we ook eten en drinken moeten weggooien omdat we niks gekoeld kunnen bewaren (we hadden een deel nog in een koelbox bewaard, maar dat blijft ook maar tijdelijk koel)

Wat is nu schappelijk om van Media Markt te eisen? Idealiter zou ik onze uurloon bij ze willen declareren, maar dat zal niet zo snel realistisch zijn. Maar het kost ons zo wel veel tijd, geld, energie en frustratie en iets meer dan 'excuses' zou mijns inziens wel op z'n plaats zijn. Maar wellicht zijn dit zaken die allemaal (wettelijk legaal) in de voorwaarden gedekt staan...?

EDIT:
Originele topic titel was "Media Markt / PostNL Extra faal" (past wat mij betreft beter, maar ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09 14:07
Lees dan de voorwaarden even door, zou ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
In Jip en Janneke: Je hebt nergens recht op behalve een koelkast (zonder deuken).

Optie 1. Je vordert nakomen overeenkomst = nieuw koelkast of optie 2. Je ontbindt overeenkomst ivm non-conformiteit en je krijgt je centjes terug.

Niets meer, niets minder. Dat je veel tijd erin hebt moeten steken en je het "gevoel" hebt ergens meer recht op te hebben is jammer, maar helaas. Je kunt eisen wat je wilt maar er is geen enkele juridische verplichting die MM tot iets dwingt. Als ze al iets doen is het coulance /service om de "pijn" iets te verlichten.

Helaas kunnen dit soort dingen gebeuren en dat hoort er nu eenmaal bij.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als particulier (bij consumetenkoop) kun je geen uurloon of tijd vergoed krijgen voor ellende die jij hebt moeten uithalen als gevolg van falen van de winkel of het product. Het lijkt me wel redelijk dat MM een gebaar maakt naar jullie vanwege de extra vrije dagen die je moet opnemen vanwege de foute data die ze naar je sturen, maar 8 maal je uurloon lijkt me wat overdreven hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Breezers schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:32:
In Jip en Janneke: Je hebt nergens recht op behalve een koelkast (zonder deuken).

Optie 1. Je vordert nakomen overeenkomst = nieuw koelkast of optie 2. Je ontbindt overeenkomst ivm non-conformiteit en je krijgt je centjes terug.

Niets meer, niets minder. Dat je veel tijd erin hebt moeten steken en je het "gevoel" hebt ergens meer recht op te hebben is jammer, maar helaas. Je kunt eisen wat je wilt maar er is geen enkele juridische verplichting die MM tot iets dwingt. Als ze al iets doen is het coulance /service om de "pijn" iets te verlichten.

Helaas kunnen dit soort dingen gebeuren en dat hoort er nu eenmaal bij.
Vooropgesteld, ik zit nu natuurlijk in de emotie en weet dat ik geen recht heb op x keer uur loon of wat dan ook (hoewel je dat gevoelsmatig wel zou willen), maar was wel benieuwd naar hoe ver wij consumenten nu in dit soort situaties kunnen gaan.
Maar ik was al wel bang voor het 'Het gebeurt, het hoort er bij, that's life, en hooguit een coulance aanbod van de aanbieder'.

Anderzijds, hypothetisch, als je teveel tijd en geld hebt (en wellicht in Amerika woont) en de beste advocaat in de armen neemt, hoe ver zou je dan kunnen komen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
Shadow_Zero schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:39:
[...]

Vooropgesteld, ik zit nu natuurlijk in de emotie en weet dat ik geen recht heb op x keer uur loon of wat dan ook (hoewel je dat gevoelsmatig wel zou willen), maar was wel benieuwd naar hoe ver wij consumenten nu in dit soort situaties kunnen gaan.
Maar ik was al wel bang voor het 'Het gebeurt, het hoort er bij, that's life, en hooguit een coulance aanbod van de aanbieder'.

Anderzijds, hypothetisch, als je teveel tijd en geld hebt (en wellicht in Amerika woont) en de beste advocaat in de armen neemt, hoe ver zou je dan kunnen komen? :)
Schade vorderen kan wel in Nederland, maar dan moet je de hoogte van de tastbare schade concreet aantonen (kwitanties, facturen, schaderapporten etc) en kunnen verklaren waarom er absoluut geen andere manier was om dit te voorkomen/te vermijden.

Zoals al aangeven komen de uren die je maakt niet in aanmerking voor schade maar zou je in theorie wel andere schade kunnen opvoeren (of een rechter daar in mee gaat ins een ander geval) In Nederland is het niet standaard dat psychische schade, ongemak, tijd etc. snel als een tastbare schade wordt gezien en dus ook niet gehonoreerd wordt.

Stel je koopt een koelkast en deze geeft een giftige stof af en door het eten van voedsel dat daar in bewaart was wordt je ziek en heb je medische kosten moeten maken. In dat geval zou die kosten kunnen verhalen. Of als tijdens het plaatsen er schade ontstaat aan je woning, dan is dit ook "tastbaar", aantoonbaar en lag niet direct in jou machtsgebied om te voorkomen op dat moment |(de vervoerder is de expert, net als een verhuizer) Snap je ?

In jou geval "verkies" jij (even advocaat van de duivel spelen) er zelf voor om de oude (werkende?) koelkast te laten afvoeren, je kiest er voor om "iets" te laten bezorgen i.p.v. zelf afhalen en daardoor je ook zelf de verplichting aangaat om thuis te moeten zijn, je kiest ervoor om een baan te hebben en te werken (ja, ik weet het..), je kiest ervoor om voedsel te bewaren/kopen die gekoeld moet worden, je kiest ervoor om dit in een koelbox te doen, je kiest er niet voor om dit in de koelkast bij buren/vrienden/familie te doen etc, etc.... Door al die keuzes die je hebt gemaakt en een stukje pech heb je nu uren en tijd moeten investeren, maar die kan je dus niet zomaar opvoeren als schade/kosten.

[ Voor 17% gewijzigd door Breezers op 23-08-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Pat911 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:24:
Lees dan de voorwaarden even door, zou ik zeggen.
Artikel 13 - Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij
de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van
diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de
ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren,
tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of
indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument
hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval
het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
4. Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft
onverwijld terugbetalen.
5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment
van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte
vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Artikel 16 – Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de
klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument
de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de
datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt
door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een
indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend
via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Thuiswinkel.org
www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar
Thuiswinkel.org gestuurd.
5. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling
overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/algemene-voorwaarden.html

Volgens mij zijn de voorwaardes nooit zo uitgebreid dat er iets expliciets in staat vermeld dat als de koper extra tijd moet besteden aan verkeerde/defecte/niet geleverde producten dan wel fouten aan hun kant, dat dat voor kopers 'rekening' is, of dat de verkoper daar tegemoetkoming voor aanbiedt. Dat zal meer iets algemeen juridisch zijn, dan wel common sense I guess.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Wat een gezeur weer,heb al wat uren in mijn leven voor nop vrijgenomen voor dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb een kleine titelfix uitgevoerd, zodat die wat duidelijker is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Breezers schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:50:
[...]
In jou geval "verkies" jij (even advocaat van de duivel spelen) er zelf voor om de oude (werkende?) koelkast te laten afvoeren, je kiest er voor om "iets" te laten bezorgen i.p.v. zelf afhalen en daardoor je ook zelf de verplichting aangaat om thuis te moeten zijn, je kiest ervoor om een baan te hebben en te werken (ja, ik weet het..), je kiest ervoor om voedsel te bewaren/kopen die gekoeld moet worden, je kiest ervoor om dit in een koelbox te doen, je kiest er niet voor om dit in de koelkast bij buren/vrienden/familie te doen etc, etc.... Door al die keuzes die je hebt gemaakt en een stukje pech heb je nu uren en tijd moeten investeren, maar die kan je dus niet zomaar opvoeren als schade/kosten.
Dat is een mooie 'advocaat van de duivel' uiteenzetting ja ; )

De les is iig gewoon om bij witgoed ed., als je 'over de drempel' service hebt, de boel te laten uitpakken en grondig te controleren (kun je daarna nog besluiten om dat plastic en piepschuim te bewaren, maar ongeacht dat moeten ze hem gewoon terug nemen als er iets aan de hand is).

[ Voor 13% gewijzigd door Shadow_Zero op 24-08-2017 05:31 ]

• Shadow_Zero
Ok, het drama duurt nog even voort. Ze belden net dat ze vandaag ook niet komen omdat de vrachtwagen te laag is voor de koelkast, argh! Echt een murphy's law gebeuren dit. Zul je zien dat als ze uiteindelijk leveren nog iets in huis slopen -_-

• evjatar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 13:50
Is het niet een optie om ergens anders een koelkast aan te schaffen, ik kan direct een bedrijf bedenken met het eerst woord van het product in de naam die over het algemeen zeer snel en accuraat (zonder schade) leveren, en de boel ook nog eens aansluiten. Ze rijden tegenwoordig ook met eigen auto's.

Dan kan de overeenkomst met de MM ontbonden worden, en ben je ineens niet meer afhankelijk van het bedrijf, maar zij van jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
evjatar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:22:
Is het niet een optie om ergens anders een koelkast aan te schaffen, ik kan direct een bedrijf bedenken met het eerst woord van het product in de naam die over het algemeen zeer snel en accuraat (zonder schade) leveren, en de boel ook nog eens aansluiten. Ze rijden tegenwoordig ook met eigen auto's.

Dan kan de overeenkomst met de MM ontbonden worden, en ben je ineens niet meer afhankelijk van het bedrijf, maar zij van jou.
Het zijn geen auto's maar bussen. Klopt wel, schijnt het ;)

• evjatar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 13:50
Een bus is ook een automobiel toch? Alleen met een grotere kofferbak ;)

• Shadow_Zero
Mijn vrouw is er nu ook van overtuigd dat het universum in deze tegen ons is en dat we maar moeten annuleren ; )
Ik zat ook al even bij Cool Blue te kijken, kan een optie zijn:
https://www.kieskeurig.nl...ie-glanzend-staal/prijzen

Ik zie nu ook (ineens?) AO.nl er tussen staan. Ik ken ze verder niet, maar krijgen blijkbaar wel positieve recensies. Las ergens dat ze of zelf leveren of via PostNL, dus dan zit je potentieel nog steeds met hetzelfde probleem ; )

Vooralsnog wil ik zelf nog wel deze bestelling aanhouden (en zal thuis maar weer even stoom afblazen in een mailtje naar Media Markt). Ze moeten sowieso die beschadidge nog ophalen!

[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Zero op 24-08-2017 11:55 ]

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Shadow_Zero schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:17:
Ok, het drama duurt nog even voort. Ze belden net dat ze vandaag ook niet komen omdat de vrachtwagen te laag is voor de koelkast, argh! Echt een murphy's law gebeuren dit. Zul je zien dat als ze uiteindelijk leveren nog iets in huis slopen -_-
Ik heb dit exact meegemaakt met een wasmachine. Kon de eerste keer ook niet mee omdat de wagen vol was. Dat lieten ze pas weten toen ik belde waar ze bleven.

Daarna wilde de bezorger de oude wasmachine niet meenemen "hij had al een apparaat naar boven moeten sjouwen en had geen zin om dat nog een keer naar beneden te doen"

Klacht bij mediamarkt ingediend, hun antwoord: "sorry meneer we geven geen geld terug". Ik had daar niet eens om gevraagd.

Kortom, drama , en ik bestel hem voortaan ergens anders.

klopt dat ze dat moeten, echter vond de bezorger dat ondanks dat nieuwe apparaat naar boven moest,
de oude bij de deur had moeten staan. Geloof me, met zo een ellendige bezorger ga je daar nooit uitkomen. Helaas gaf de mediamarkt er zelf ook niet veel om.

[ Voor 13% gewijzigd door DaTimMan op 24-08-2017 13:32 ]

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49

Foamy

Fulltime prutser

offtopic:
@DaTimMan Dan hebben ze je mooi gen**id. Ze zijn namelijk wettelijk verplicht ;)
[quote]U kunt oude huishoudelijke apparaten inleveren bij de winkel waar u een nieuw, soortgelijk apparaat koopt. Dit is de oud-voor-nieuwregeling. De winkel is verplicht elk soortgelijk apparaat in te nemen. Het maakt dus niet uit om welk merk het gaat, of hoe groot het product is. Het oude apparaat hoeft niet meer te werken.

Winkels mogen geen geld vragen voor deze service. De oud-voor-nieuw-regel geldt alleen voor apparatuur van particulieren, niet van bedrijven.[/quote] Bron: https://www.rijksoverheid...lijke-apparaten-inleveren

blub

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 15:03

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

DaTimMan schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:34:
[...]

klopt dat ze dat moeten, echter vond de bezorger dat ondanks dat nieuwe apparaat naar boven moest,
de oude bij de deur had moeten staan. Geloof me, met zo een ellendige bezorger ga je daar nooit uitkomen. Helaas gaf de mediamarkt er zelf ook niet veel om.
Hier net zo, wat een fiasco met een bij de mediamarkt besteld en door hun laten bezorgen Wasmachine en Koelkast. 2 stinkende figuren aan de deur met vieze vet handen.

Koelkast word neergeplemt, ik kon alsnog zelf de deur omschroeven zodat die juist opende. Dat wouden ze niet doen. Vervolgens klagen dat de oude koelkast nog vol ijs zat en niet bij de voordeur stond :/

Wasmachine kon nog net op het oog waterpas gezet worden :z Gelukkig heb ik wel het oud papier laten meenemen, heb al genoeg oud papier.

Later op beide apparaten een kleine beschadiging ontdekt, laatmaar ;w

In jouw geval zou ik eens kijken bij een lokale kleinere ondernemer, die kan mogelijk wel de service bieden die je verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Ghostrider op 24-08-2017 13:56 ]

Asus Zenbook i7 256gb

• Shadow_Zero
Ik woon in Utrecht en alle kleine lokale ondernemers hebben hun deuren al gesloten. Ik zou er iig niet eentje bij mij in de wijk weten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Laatst online: 22:35

LankHoar

Langharig tuig

Wat ik even niet helemaal snap is waarom je niet gewoon je oude koelkast even weer aansluit en daar je etenswaren in bewaard? Desnoods staat die niet in de keuken, maar gaat je voedsel niet kapot :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
evjatar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:25:
Een bus is ook een automobiel toch? Alleen met een grotere kofferbak ;)
Dat klopt ook. Als een bus welteverstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
LankHoar schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:01:
Wat ik even niet helemaal snap is waarom je niet gewoon je oude koelkast even weer aansluit en daar je etenswaren in bewaard? Desnoods staat die niet in de keuken, maar gaat je voedsel niet kapot :)
Omdat jij kennelijk niet de moeite hebt genomen om de openingspost goed te lezen ;)
De oude koelkast hadden ze al wel meegenomen en inmiddels hebben we ook eten en drinken moeten weggooien omdat we niks gekoeld kunnen bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Laatst online: 22:35

LankHoar

Langharig tuig

Breezers schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:42:
[...]

Omdat jij kennelijk niet de moeite hebt genomen om de openingspost goed te lezen ;)

[...]
Ik heb die zin zeker gelezen want ik reageerde o.a. op de tweede helft 7(8)7

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
We hebben de koelkast met de deuk ook aangesloten op een gegeven moment, achteraf hadden we dat misschien gelijk moeten doen. Maar ja, toen hadden we nog het idee dat het sneller opgelost zou zijn.

Ondertussen is de nieuwe koelkast geleverd en is deze aangesloten en lijkt zo te zien goed te werken, joepie! Echter, ze wilden koelkast met deuk niet mee terug nemen want die was niet ingepakt. Ik had PostNL Extra telefonisch nog medegedeeld dat de originele verpakking te beschadigd was om te hergebruiken. Maar dat was geen probleem, want de transporteur heeft meestal ook wel verpakkingsmateriaal bij zich. Nou, niet dit keer dus. Zij nemen hem dan niet mee, want het risico is dan voor hun.

Anyway, weer een nieuwe afspraak gemaakt. Wij wachten wachten wachten... op een gegeven moment kijk ik maar eens online naar de status, staat er dat ze zijn langs geweest?! (zag toen wel ook een gemiste oproep van een onbekend nummer, ook altijd lekker handig, hadden ze waarschijnlijk gebeld)
Post NL Extra gebeld, de vrachtwagen bleek vol te zitten dus ze konden de koelkast niet ophalen. Ik nog geprobeerd of ze niet aan het einde van de dag terug konden komen als er dan wellicht wel weer ruimte zou zijn, maar dat kon niet. Uiteraard mijn beklag gedaan, maar ik snap dat de telefoniste er er op dat moment ook weinig aan kan doen. Ze adviseerde me Media Markt te bellen. Hele verhaal aan Media Markt voorgelegd, die ging met haar manager contact opnemen en ik zou worden teruggebeld. Duurde wat lang, dus ik belde maar weer (zowel PostNL Extra als Media Markt LANGE wachttijden deze zaterdag) en bleek dat ze wat geregeld hadden en het hadden gemaild (ook lekker handig dat ze dat niet even doorgeven). Ik check m'n mail, 16:00 zou er alsnog worden opgehaald. Wachten wachten wachten, ik check m'n mail maar eens iets na 5en, mailtje dat ze toch niet komen en ik weer een nieuwe afspraak moet maken...

Ik bel weer Media Markt (met LANGE wachttijd) en doe mijn beklag, ze snapt het, en vindt het vervelend, maar ze kan helaas niks voor mij doen. Ik vraag haar wat de consequentie is als ik die koelkast gewoon op straat zet en hun het lekker laat uitzoeken want ik ben het meer dan zat en wil van die koelkast af, waarop het antwoord is dat als er schade is dat dat op mij wordt verhaald (maar er is al schade! Daarom zit ik in deze puinhoop!). Op de vraag wat ze dan gaan doen als ik niet betaal, want dat zou ik dan zeer zeker niet van plan zijn, had ze geen antwoord.

Bijzondere ervaring dit! Maar voor de toekomst neem ik wel mee of iets door PostNL Extra wordt bezorgd, want met te kleine busjes en ondercapaciteit en wat dan ook (en koelkasten beschadigd afleveren) zitten is wel erg slecht allemaal.

Vandaag ook al die fokking piepschuim die ze niet hadden meegenomen maar naar de stort gebracht, dus sowieso wil ik wel die 14,95 van Media Markt terug, want uitpakken en die zooi meenemen hebben ze bij beide koelkasten niet gedaan (naja, ik weet eigenlijk niet of ze de tweede keer mijn vrouw hebben geholpen met uitpakken, maar die 300.000m3 piepschuim hebben ze mooi niet meegenomen iig).

Kreeg nog bijna ruzie op de stort omdat een knakker achter mij graag naast de bak met tuin afval wilde parkeren, waar ik stond, zodat hij zijn aanhangwagen makkelijk leeg kon scheppen, en ik maar m'n auto ergens anders moest parkeren en extra gaan lopen naar de piepschuim bak -_- Let wel, ik stond al helemaal aan het uiteinde van het terrein, dus dan had ik achteruit moeten rijden, in de zaterdagdrukte... Sorry meneer, ik kan er ook niks aan doen dat ik eerder dan u was en toevallig eens een keertje veel afval bij me heb! Wees blij dat er geen rij van 30 auto's voor de ingang stonden, ook niet uitzonderlijk op een zaterdag in Utrecht. Of dat ik ook een aanhangwagen met aarde moest leegscheppen! Hij en z'n kinderen hadden beter mij kunnen helpen, was ik eerder weg geweest. Pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:04

Barrycade

Through the...

Neem even een koud drankje uit je koelkast. Je hebt het nodig zo te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 17:56
Ik had ze gemailed dat ie vanaf 16.00 buiten staat en ze m daar op kunnen halen. Wat een schandalige behandeling van een klant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Ik had ze telefonisch al gemeld dat ik hem buiten zou zetten en dat heb ik gedaan. Vanmiddag had ik ze op de voicemail, dat ze hem niet kunnen meenemen zonder handtekening. Kan zo nog wel eventjes duren, gezien mijn vrouw en ik het verder vertikken om er vrij voor te nemen. Je zou hem haast op gratis op te halen zetten!

Ik vraag me toch echt af wat Media Markt doet als ze om wat voor reden in zo'n situatie een witgoed apparaat nooit meer terug krijgen...
Pagina: 1