Mijn vrouw werkt bij een bedrijf waar ze meer dan 4 maanden geleden een weekend oproepdienst ingevoerd hebben, dit is gewoon opgedrongen zonder overleg.
Nu zijn we meer dan 4 maanden verder, en er is nog steeds geen financiële vergoeding daar voor geregeld, en mijn vrouw heeft net gehoord dat ze haar contract niet gaan verlengen, en ik zie gebeuren dat ze niet krijgt van die vergoeding, als die er ooit nog komt
Ze is in die 4 maanden meerdere keren oproep dienst gekregen, en ook aantal keer in het weekend op moeten draven naar het bedrijf voor werk.
Er worden elke keer excuses gemaakt, door admin personeel op vakantie, dan weer ziek...enz...enz
Mijn vraag is, mag dit zomaar zonder dat er een vergoeding is geregeld ?
er staat bij niemand in het bedrijf, daarover iets in hun contract.
is er een instantie waar ik dit kan melden of aankloppen ?
ik ben anders bang dat ik zelf langs moet gaan om stennis te schoppen
Nu zijn we meer dan 4 maanden verder, en er is nog steeds geen financiële vergoeding daar voor geregeld, en mijn vrouw heeft net gehoord dat ze haar contract niet gaan verlengen, en ik zie gebeuren dat ze niet krijgt van die vergoeding, als die er ooit nog komt

Ze is in die 4 maanden meerdere keren oproep dienst gekregen, en ook aantal keer in het weekend op moeten draven naar het bedrijf voor werk.
Er worden elke keer excuses gemaakt, door admin personeel op vakantie, dan weer ziek...enz...enz
Mijn vraag is, mag dit zomaar zonder dat er een vergoeding is geregeld ?
er staat bij niemand in het bedrijf, daarover iets in hun contract.
is er een instantie waar ik dit kan melden of aankloppen ?
ik ben anders bang dat ik zelf langs moet gaan om stennis te schoppen