9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Wat probeer je op te lossen?Is er een setting of tool waarmee ik dit issue kan oplossen?
Het verschil in resolutie's? ---> Ander scherm?
Het overspringen van item's? ---> 4k resolutie downscale naar game scherm
Ik heb dit probleem thuis ook (2560*1440 / 1080*720) maar dit zal je volgens mij altijd blijven houden mits je 2 verschillende soorten scherm hebt
[ Voor 0% gewijzigd door 0stone0 op 23-08-2017 14:42 . Reden: Random typo's ]
Misschien had ik inderdaad mijn vraag anders moeten formuleren. Bij deze:0stone0 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:42:
[...]
Wat probeer je op te lossen?
Het verschil in resolutie's? ---> Ander scherm?
Het overspringen van item's? ---> 4k resolutie downscale naar game scherm
Ik heb dit probleem thuis ook (2560*1440 / 1080*720) maar dit zal je volgens mij altijd blijven houden mits je 2 verschillende soorten scherm hebt
- Is er een setting/tool waarmee ik kan instellen dat hij mijn muiscursor in een rechte horizontale lijn kan verplaatsen van het ene naar het andere scherm zonder dat de cursor verspringt
- Is er een tool die direct een venster scaled zodat de verhoudingen gelijkblijven wanneer ik deze op twee schermen tegelijk weergeef (geen idee of zoiets kan?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hier geen oplossing voor is, ook prima dan heb ik ook een antwoord. Vroeg het me alleen af! Multitasken is op deze manier wel lastiger.
Een ander gevolg van mijn setup is bijvoorbeeld ook dat wanneer ik Steam geopend heb op mn FullHD scherm en een chatwindow op mn 4K scherm (dus wel een eigen scherm per venster) alles er daar heel blokkering uitziet
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Je zou hier eens naar kunnen kijken
http://dualmonitortool.sourceforge.net/
Gevonden door te googlen naar Dual monitor tools, vind genoeg websites die daar info over geven
Ikzelf ken geen tools die dit op zullen lossen. Vanavond ga ik zeker een aantal proberen van DualMonitorTool, de cursor sticky spreekt me wel aan!
http://dualmonitortool.sourceforge.net/
Gevonden door te googlen naar Dual monitor tools, vind genoeg websites die daar info over geven
Ikzelf ken geen tools die dit op zullen lossen. Vanavond ga ik zeker een aantal proberen van DualMonitorTool, de cursor sticky spreekt me wel aan!