als blijkt dat de telefoon er anders uit ziet dan heb je niks aan deze cases of screenprotectors..
wat je nu ziet zijn alleen maar mockups
En wat als dit geen mock is, maar de release? dan zijn ze wel wat vroegKek schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:44:
waarom zou dit niet mogen?
als blijkt dat de telefoon er anders uit ziet dan heb je niks aan deze cases of screenprotectors..
wat je nu ziet zijn alleen maar mockups
[ Voor 11% gewijzigd door NotYetBritish op 23-08-2017 12:50 ]
Srsly? Jij denkt écht dat alle hoesjesfabrikanten en -webshops inside info van Apple hebben die ze geheim moeten houden tot na de officiele aankondiging?mvgard schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:45:
[...]
En wat als dit geen mock is, maar de release? dan zijn ze wel wat vroeg
Hoe dit werkt: een webshop wil graag alvast omzet scoren, dus zet deze dingen (eventueel in overleg met een fabrikant waarvan ze weten dat die t.z.t. wel met een hoesje gaan komen) online met daarbij een mooi plaatje oftewel een render. Jij bestelt 'm alvast en zij scoren alvast de omzet. Je krijgt 'm pas nádat de iphone uit is, want ze wachten pas met maken totdat zij alle specificaties hebben. Maar die omzet hebben ze dus al maanden eerder.
Okay, kun je dit ook onderbouwen?"Mag dit wel? ;P Volgensmij niet"
39
Ik dacht dat er ook een embargo op accessoires zat vanuit apple!
Verwijderd
Desnoods een kleine disclaimer dat het product kan afwijken van de afbeelding.
Overigens denk ik niet dat er veel fabrikanten zijn die nu al de specs hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 12:53 ]
Hah, nee zeer zeker niet, misschien wel op MFI dingen, maar letterlijk iedereen kan en stukje rubber in de vorm van een iphone 8 maken en dat een iphone 8 hoesje noemen.mvgard schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:51:
[...]
Ik dacht dat er ook een embargo op accessoires zat vanuit apple!
Edit, de naam iPhone 8 is nog niet eens genoemd door apple, dus kan net zogoed een volledig andere naam krijgen...
[ Voor 13% gewijzigd door Kek op 23-08-2017 12:54 ]
Ik geloof heilig in de iPhone X (of zoiets dergelijks) net als MacKek schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:52:
[...]
Hah, nee zeer zeker niet, misschien wel op MFI dingen, maar letterlijk iedereen kan en stukje rubber in de vorm van een iphone 8 maken en dat een iphone 8 hoesje noemen.
Edit, de naam iPhone 8 is nog niet eens genoemd door apple, dus kan net zogoed een volledig andere naam krijgen...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.