videokaart vervangen maar past niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10 12:50
goedemiddag allemaal,
ik heb een PC overgenomen waar nog een GTX650 van nvidia in zit. Ik had nog een radeon hd7770 die toch wel wat sneller is. Ik heb hem opengeschroeft en wilde dde videokaart plaatsen. NU kan ik hem niet plaatsen. De achterzeide past wel, maar aan de voorkant lijkt die niet vast te willen klikken. Ik kan niet zo snel zien wat het probleem is. Geen condensator of iets die in de weg zit, maar het lijkt wel alsof het plaatje aan de voorkant langer is of zoiets. Uiteraard beide pci express.

iemand die een suggestie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:19
foto'tje?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-10 07:51
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer je een normale kaart in een low profile kast te duwen? (dan zit er wel een centimeter of 4 verschil tussen, dus erg onwaarschijnlijk). Of heb je een hele goedkope kast? Die willen nog wel eens wat vervormen, waardoor dingen niet goed passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik moet even een foto gaan maken. Oude kaart zit nu weer in de kast. Maar het is een gewone desktop kast. lijkt met het plaatje aan de voorkant te maken te hebben. Oude kaart is ook geen low profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 15:34
Het wil nog wel eens voorkomen dat het i/o shield van de videokaart krom is, daardoor kun je hem soms moeilijk bevestigen. Als dat zo is kun je hem zo met een knijptang rechtbuigen.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
kan het zo zijn dat er alleen een 1 slots kaart past en geen 2 kaarts slot. Op mn hd7770 zit een grotere koeler. al zie ik die nergens tegen het moederbord aan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd zal een foto plaatsen van de binnenkant van de behuizing, van de GTX 650 en van de HD 7770 een hoop duidelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
die fotos moet ik nog maken, maar ben nu niet thuis. Is dus wat lastig. maar ik dacht altijd dat je elke pci express videokaart erin kon zetten behalve als het een SFF pc of een speciale low profile pc is?
Pagina: 1