Ik had een prijsalert ingesteld op de Samsung Galaxy A5, en nu is hij te koop via amazon.de voor 275 euro: klik. Dat scheelt dus ruim 50 euro met de normale prijs. Is dit te vertrouwen denken jullie? De verkoper heeft wel veel reviews dus lijkt allemaal positief. Wel Android 6.0 maar die updates komen vanzelf wel binnen toch?
Vraag
Beste antwoord (via sig69 op 23-08-2017 11:53)
"Verkauf und Versand durch Amazon." M.a.w. de verkoper is amazon zelf.
Als je die niet vertrouwt...
Alle reacties
"Verkauf und Versand durch Amazon." M.a.w. de verkoper is amazon zelf.
Ik zie geen directe aanleiding om het niet te vertrouwen.sig69 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:42:
Ik had een prijsalert ingesteld op de Samsung Galaxy A5, en nu is hij te koop via amazon.de voor 275 euro: klik. Dat scheelt dus ruim 50 euro met de normale prijs. Is dit te vertrouwen denken jullie? De verkoper heeft wel veel reviews dus lijkt allemaal positief. Wel Android 6.0 maar die updates komen vanzelf wel binnen toch?
Qua updates zou ik de verwachtingen wat temperen.
Android 8.0 staat al voor de deur. Durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken dat de a5 deze update niet gaat ontvangen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Lijkt me niet te extreem goedkoop, dus dat kan je rustig doen. Als je een Duitse firmware krijgt, kan je gemakkelijk Nederlandse firmware vinden en flashen als je dat nodig vindt, of gewoon de taal op NL instellen en de Duitse firmware blijven gebruiken.
Als er een nieuwe Android versie uitkomt voor de A5, zal dat waarschijnlijk net zo snel voor NL als DE versies zijn, dus daar hoef je het niet voor te laten.
@Switchie Android 8 krijgt hij misschien niet, maar Android 7 is al wel uit in sommige landen. Die zal dus ook nog wel naar deze versie komen.
Als er een nieuwe Android versie uitkomt voor de A5, zal dat waarschijnlijk net zo snel voor NL als DE versies zijn, dus daar hoef je het niet voor te laten.
@Switchie Android 8 krijgt hij misschien niet, maar Android 7 is al wel uit in sommige landen. Die zal dus ook nog wel naar deze versie komen.
[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 23-08-2017 11:53 ]
Verkocht en verzonden door Amazon, zit zelfs prime op, dus dat zit wel goed.
Daar zit je dan in ieder geval goed, wel apart dat hij in de lijst eronder zelfs naast de 2016 A5 staat, die 2 euro duurder is.
Daar zit je dan in ieder geval goed, wel apart dat hij in de lijst eronder zelfs naast de 2016 A5 staat, die 2 euro duurder is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah mijn Duits is niet zo best, zodoende begreep ik niet alles wat er stond. Het wordt mijn eerste Android telefoon dus wil er niet al te veel aan uitgeven, als Android niet bevalt is het verlies niet zo groot 
Oh ze hebben ook een S7 voor 379 euro, nu begin ik weer te twijfelen...

Het is de Amazon dagdeal, vandaar. Ik heb zelf de 2016 versie van mijn werkgever gekregen, en die heeft inmiddels Nougat met augustus security patch, iedere maand krijg je de nieuwste patch. Ik verwacht dus zeker dat de 2017 versie Oreo krijgt, met goede security ondersteuning.
Tja, en voor nog € 250 meer heb je een S8 (ongeveer, gaat om het idee). Zo kan je bezig blijven. Het handigst is om een budget en wat eisen voor jezelf op te stellen, en aan de hand daarvan het beste toestel uit te zoeken wat je daarvoor kan kopen.sig69 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:52:
Ah mijn Duits is niet zo best, zodoende begreep ik niet alles wat er stond. Het wordt mijn eerste Android telefoon dus wil er niet al te veel aan uitgeven, als Android niet bevalt is het verlies niet zo groot
Het is misschien wel interessant om hem te vergelijken met de Galaxy S6; die is ook wel (tweedehands?) voor dezelfde prijs of minder te krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 23-08-2017 11:59 ]
Ja dat is waar, mijn max voor een nieuwe telefoon is meestal ongeveer 400 euro. De S7 is normaal 479 dus dat ging 'm niet worden, dat verschil was me iets te groot. Vandaar de keuze voor de A5. Maar nu is de S7 dus ook onder de 400 verkrijgbaar. Bedankt voor de input in ieder geval allemaal, ik heb een keuze te maken..
Nadelen S7:sig69 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:02:
Ja dat is waar, mijn max voor een nieuwe telefoon is meestal ongeveer 400 euro. De S7 is normaal 479 dus dat ging 'm niet worden, dat verschil was me iets te groot. Vandaar de keuze voor de A5. Maar nu is de S7 dus ook onder de 400 verkrijgbaar. Bedankt voor de input in ieder geval allemaal, ik heb een keuze te maken..
- Update naar 8.0 is te betwijfelen
- Geen USB type C.
In veel opzichten is de A5 een beter keuze. Tenzij je voorkeur geeft aan de superieure snelheid en camera van de S7.
Je kan amazon.de gewoon in naar het Nederlands instellen hoorsig69 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:52:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.