Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zal voornamelijk gebruikt worden om op te gamen, film te kijken en om gewoon op te surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er niet echt een vaste prijs aangekoppeld maar me wenslijst kwam ongeveer op de 1400,- uit en dat is voor mij helemaal prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Toetsenbord
- muis
- hdd
- 24inch monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het idee dat me lijst compleet is, maar misschien hebben jullie nog aanvullingen / wijzigingen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien me vriendin graag lichtjes wilt vandaar de open kast en het mobo met led ect
Ga je overklokken?
De computer is voor me vriendin, kleine kans dat ze gaat overclocken maar je weet nooit
Wat verwacht je van ons?[
Even de build nakijken of het allemaal klopt, past of er misschien ergens bespaard kan worden of juist handiger is om iets meer geld uit te geven
Lijstje
De computer zal voornamelijk gebruikt worden om op te gamen, film te kijken en om gewoon op te surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er niet echt een vaste prijs aangekoppeld maar me wenslijst kwam ongeveer op de 1400,- uit en dat is voor mij helemaal prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Toetsenbord
- muis
- hdd
- 24inch monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het idee dat me lijst compleet is, maar misschien hebben jullie nog aanvullingen / wijzigingen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien me vriendin graag lichtjes wilt vandaar de open kast en het mobo met led ect
Ga je overklokken?
De computer is voor me vriendin, kleine kans dat ze gaat overclocken maar je weet nooit
Wat verwacht je van ons?[
Even de build nakijken of het allemaal klopt, past of er misschien ergens bespaard kan worden of juist handiger is om iets meer geld uit te geven
Lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 315,- | € 315,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 475,24 | € 475,24 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.341,66 | |