Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er veel op gamen (games zoals: BF1, The witcher, PUBG, ARK Survival) Het moet compact zijn in de zin van dat ik het makkelijk in mijn koffer kan meenemen van L: 45CM, B: 30CM en H: 20CM voor LAN party's en naar mijn vriendin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet een vast budget maar wil ongeveer rond de 1500 euro zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zotac GeForce GTX 1080 Mini
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Watercooling denk ik vanwege de ruimte zal de temperaturen stijgen? Maar heb eerlijk gezegd geen ervaring met een kleine game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zotac GeForce GTX 1080 Mini, ik heb hem zelf en bevalt mij heel erg!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik dat hij niet te warm wordt denk zelf aan graden onder de 85°C.
Ga je overklokken?
Ik zal zelf niet overklokken i.v.m. geen nut omdat het een overkill is voor 1080p maar mocht ik later op een 4k scherm willen spelen dan wel dus vandaar liefst zo lage temps.
Wat verwacht je van ons?
Tips over de onderdelen en wat er wellicht anders kan voor lage temps.
Intel Core i7-7700 Boxed
MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC
Seagate Desktop HDD, 2TB
Silverstone Milo ML08
Cryorig H7
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Corsair SF450
Samsung 850 EVO 250GB
Ik wil er veel op gamen (games zoals: BF1, The witcher, PUBG, ARK Survival) Het moet compact zijn in de zin van dat ik het makkelijk in mijn koffer kan meenemen van L: 45CM, B: 30CM en H: 20CM voor LAN party's en naar mijn vriendin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet een vast budget maar wil ongeveer rond de 1500 euro zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Watercooling denk ik vanwege de ruimte zal de temperaturen stijgen? Maar heb eerlijk gezegd geen ervaring met een kleine game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zotac GeForce GTX 1080 Mini, ik heb hem zelf en bevalt mij heel erg!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik dat hij niet te warm wordt denk zelf aan graden onder de 85°C.
Ga je overklokken?
Ik zal zelf niet overklokken i.v.m. geen nut omdat het een overkill is voor 1080p maar mocht ik later op een 4k scherm willen spelen dan wel dus vandaar liefst zo lage temps.
Wat verwacht je van ons?
Tips over de onderdelen en wat er wellicht anders kan voor lage temps.
Intel Core i7-7700 Boxed
MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC
Seagate Desktop HDD, 2TB
Silverstone Milo ML08
Cryorig H7
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Corsair SF450
Samsung 850 EVO 250GB
[ Voor 31% gewijzigd door Elyesa10 op 02-09-2017 16:23 ]