Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een snelle vraag tussendoor:

Wat kost meer batterij van mijn IPhone 6: Internetten via WiFi of via 4G. De WiFi-verbinding is namelijk zeer slecht boven in de woning sinds ik de H*rizon Box gebruik van Z*ggo. En aangezien ik Unlimited Data heb maak ik bijna alleen maar gebruik van het 4G-netwerk.

Iemand die hier een antwoord op heeft of een ervaring kan delen?

Gr.

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-08-2017 09:18)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als je echt slecht wifi bereik hebt, dan is 4G zuiniger als je daar wel goed bereik mee hebt. Immers moet je telefoon vaker zoeken naar t wifi netwerk en meer vermogen inzetten om te zenden en ontvangen. Als je een sterk wifi signaal hebt is wifi over t algemeen wel zuiniger, zeker bij snelle verbindingen. Je kan natuurlijk ook een extra AP boven in de woning plaatsen.

Waarom trouwens de sterretjes bij ziggo en horizon? :P

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 23-08-2017 00:58 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als je echt slecht wifi bereik hebt, dan is 4G zuiniger als je daar wel goed bereik mee hebt. Immers moet je telefoon vaker zoeken naar t wifi netwerk en meer vermogen inzetten om te zenden en ontvangen. Als je een sterk wifi signaal hebt is wifi over t algemeen wel zuiniger, zeker bij snelle verbindingen. Je kan natuurlijk ook een extra AP boven in de woning plaatsen.

Waarom trouwens de sterretjes bij ziggo en horizon? :P

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 23-08-2017 00:58 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
probeer eens via het 5Ghz ipv 2,4ghz netwerk op je horizonbox , ik had dat probleem namelijk ook . omdat er meerdere ziggo gebruikers in de staat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd maar beide zijn dramatisch. Bedankt voor de feedback:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Graag gedaan ! Vervelend dat je z'n slecht bereik hebt in iedergeval .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal voor je batterij denk ik niet bar veel uitmaken of helemaal niks
Pagina: 1