Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Marjan-N
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 31-10 07:00
Mijn vraag

Ik wil in Access het aantal dagen berekenen tussen twee data. Daarvoor moet ik rekenen met 360 dagen. In Excel gebruik ik zonder problemen een formule met 'dagen360'. Is dit ook te gebruiken in Access? Datediff werkt hier niet, omdat er dan wordt gerekend met 365 dagen.

Ik gebruik Office 365. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet.

Marjan

Alle reacties

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:48
Zie Google als je zoekt op Days360 Access. Hint: https://www.experts-excha...ery-function-days360.html.

Zit er dus niet in, maar je kan hem er zelf inzetten!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Marjan-N
Dankjewel, ga ik proberen. Ik ben helaas geen expert in Access, dus dat wordt nog even puzzelen. Als je me nog iets verder op weg kunt helpen, dan ben ik je zeer dankbaar!

• Marjan-N
Hallo Arjan90. Het is gelukt. Dankjewel!!
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*