Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel regelmatig CIV6 , rocket league, League of Legends en Runescape. Geen zware titels dus.
Wel wil ik een aantal nieuwere titels zoals The Witcher 3 gaan aanschaffen.
Daarnaast ben ik een ICT student. Wil toch wel een Linux vm & Database op de achtergrond kunnen draaien. Multitasking is dan toch wel handig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer dan €1600 wil ik eigenlijk niet uitgeven. Dit is inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb hier nog wel 2 oude harde schijven liggen, dus massaopslag is niet van toepassing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem wat 1440p aankan, zonder gelijk het allerbeste te willen. Dit hoeft dus niet top notch te zijn.
De specifieke reden dat ik voor 1440p ga, is omdat je met 4k toch gaat inzoomen of je blauw betaald aan een enorm scherm. Maar een hogere resolutie is wel handig zodat ik wat meer ruimte op m'n scherm heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau laag houden zou leuk zijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zouden jullie kunnen schieten op mijn huidige wishlist? Als ik nog ergens geld kan besparen zou dat leuk zijn, maar vooral dat er geen gekke dingen inzitten.
Ik speel regelmatig CIV6 , rocket league, League of Legends en Runescape. Geen zware titels dus.
Wel wil ik een aantal nieuwere titels zoals The Witcher 3 gaan aanschaffen.
Daarnaast ben ik een ICT student. Wil toch wel een Linux vm & Database op de achtergrond kunnen draaien. Multitasking is dan toch wel handig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer dan €1600 wil ik eigenlijk niet uitgeven. Dit is inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb hier nog wel 2 oude harde schijven liggen, dus massaopslag is niet van toepassing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem wat 1440p aankan, zonder gelijk het allerbeste te willen. Dit hoeft dus niet top notch te zijn.
De specifieke reden dat ik voor 1440p ga, is omdat je met 4k toch gaat inzoomen of je blauw betaald aan een enorm scherm. Maar een hogere resolutie is wel handig zodat ik wat meer ruimte op m'n scherm heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau laag houden zou leuk zijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zouden jullie kunnen schieten op mijn huidige wishlist? Als ik nog ergens geld kan besparen zou dat leuk zijn, maar vooral dat er geen gekke dingen inzitten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,90 | € 499,90 |
| 1 | Fractal Design Define C | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | BenQ PD2700Q Zwart | € 378,10 | € 378,10 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,- | € 126,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.589,92 | |