VEGA Bundles, after market coolers.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:23
Mijn vraag
Er zijn dus bundels voor Vega AMD kaarten, met die monitor een CPU 2 spellen en een mobo. Ik zit al een tijd te kijken naar de CF791 en wil die aanschaffen, maar er zijn een paar dingen. Ik wil sws voor vega gaan ivm met flickering op dat scherm en ik wil natuurlijk freesync.
Dus ik heb een paar vragen
1. Komen de after market coolers ook met zo een bundel, dus 200 euro korting op het scherm en dan een third party GPU
2. Of zou ik nu voor dit scherm gaan voor 760€ en dan straks een VEGA 64 los kopen?
3. Ik wil straks überhaupt nog een nieuwe build in elkaar zetten met ryzen en heb dan ook mobo+cpu nodig, maar die moederborden zijn 2x zo duur en leveren vgm niet heel veel op dus dan zijn ze met de bundle nogsteeds wat duurder. En met de 1700x moet je ook nog een koeler erbij kopen wat ookal het voordeel weer drukt. Dus is het kopen van de liquid bundel (ik wil geen blower), of aftermarket cooler bundel, het voordeel waard wat ik eruit haal?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WHAT?

Sorry, je topicstart is enorm warrig. Moet ik raden over welke "bundels" het gaat? Of wat je ervoor krijgt, zeg maar per Euro aan performance?

1. Geen idee; vraag het eens aan de importeur?

2. Dit scherm? Je hebt niks gelinkt dus ik weet niets over een scherm.

3. Geen idee; je doet vooral aannames.

Met enige nuance; heb je wel eens uitgezocht of "bundel A" beter koelt of betere performance geeft dan als je onderdelen lost koopt en zelf in elkaar zet met een andere cooler of een net iets ander moederbord?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:23
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:10:
WHAT?

Sorry, je topicstart is enorm warrig. Moet ik raden over welke "bundels" het gaat? Of wat je ervoor krijgen, zeg maar per Euro aan performance?

1. Geen idee; vraag het eens aan de importeur?

2. Dit scherm? Je hebt niks gelinkt dus ik weet niets over een scherm.

3. Geen idee; je doet vooral aannames.

Met enige nuance; heb je wel eens uitgezocht of "bundel A" beter koelt of betere performance geeft dan als je onderdelen lost koopt en zelf in elkaar zet met een andere cooler of een net iets ander moederbord?
Sorry, vind het lastig om een goede vraag erbij te formuleren.

Het gaat over de bundels van AMD waar je 100€ korting krijgt op een mobo/1(7/8)00x/https://tweakers.net/pricewatch/621605/samsung-c34f791wq-wit.html
Dit scherm is in Nederland gewoon duur maar hier er daar vind ik hem voor 760 euro.
Ik wil geen blower design kaart omdat ik graag een wat stillere pc heb, dus ben ik aangewezen op aftermarket coolers of op de watergekoelde versie.
Die watergekoelde versie is best wel duur maar kan het waard zijn als ik hem in een bundel koop en die kortingen gebruik, maar als aftermarket coolers ook voor deze bundels gelden valt dat voordeel weer weg. Het gaat mij niet zozeer om de performance boost van de watergekoelde versie, eigenlijk dat ik een Vega 64 heb en ik uiteindelijk zo goedkoop mogelijk uitkom.
Dus dan is de vraag of aftermarket koelers met die bundels komen dus of dat al bekend is, en zo niet of het verstandiger is om met de waterkoelde bundel te gaan en dan al die kortingen te gebruiken op de premium componenten. (bijv zonder die bundels zou ik gaan voor een r7 1700 maar met die bundels wordt de 1700x interessant ookal zit er geen koeler bij.)