Nieuwe laptop kopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop is overleden .
Nu zou ik graag een nieuwe kopen. Maar ik heb er totaal geen verstand van.
Ik wil max rond de €500 uitgeven. We hebben geen televisie dus we kijken naar NF etc via de laptop (breedbeeld).

Ik heb 2 jonge kinderen (dus geen software voor school). En daarom ook niet te duur (hij zal wel een paar keer vallen helaas......).
Verder opslag voor wat foto's en mailen, skypen, af en toe een film downloaden en kijken etc.

Kwam zelf op een Lenovo uit.
Iemand een advies? Alvast bedankt :) .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je even tijd maakt en zonder je kinderen in de buurt het forum kan grasduinen:
LAA beleid
Handleiding Pricewatch
reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2017

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15" of 17"?

Ze zijn wel wat duurder geworden de laatste jaren. Dus als je 100 euro meer uitgeeft heb je meer waar voor je geld, een veel betere koop.

Met wat filters zoals Qwerty, Core i5/i7, Full HD, 8GB geheugen en een SSD (minstens 250GB) kom je uit bij deze lijst: categorie: Laptops
Ik zou dan zelf voor deze Lenovo gaan: pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15 80TV00WQMH
// edit: Deze Lenovo heeft wel een glanzend scherm zie ik nu. Kan een voordeel zijn voor tv (sprankelender) maar een nadeel qua spiegeling als je in de zon of in de tuin zit ofzo. Die uit de Laptop BBG uit de post hierboven is ook mooi, maar die heeft een 2x zo kleine SSD en een iets oudere en mindere processor.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 16:43 ]