Caiway in de Alles-in-1-vergelijker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoooostB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-10 09:21
Geachte Redactie,

Gezien jullie onlangs de Alles-in-1-vergelijker gepubliceerd hebben, ben ik daar een kijkje gaan nemen naar de beschikbaarheid op mijn adres. Allereerst mijn complimenten over de data die wordt weergegeven, van verwachte snelheid tot afstand van de wijkcentrale; chapeau! Echter kwam ik tot de ontdekking dat jullie info van Caiway foutief genoteerd hebben, gezien ik dit uit ervaring weet. Jullie geven aan dat het hebben van een eigen server niet is toegestaan, terwijl dit helemaal geen probleem is bij Caiway. Alle poorten staan gewoon open, en ook het versturen en ontvangen vanaf je eigen server is geen probleem. Ik hoop dat jullie met deze info iets kunnen.

JoooostB

Tesla Model 3 AWD 19" 2021 | https://www.tindie.com/products/35869/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:16
Hey Joost,

Dank voor de complimenten en de feedback. Ik zal het doorgeven aan het Pricewatch-team, dit valt buiten de scope van de redactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
@JoooostB

Hi Joost,

Bedankt voor de complimenten, dat is altijd leuk om te lezen.
Ook bedankt voor het melden van de foute informatie van Caiway. Helaas kunnen wij zefl hierin niets voor je betekenen. Wij krijgen deze data van Pricewise en hebben zelf geen invloed op de data of gegevens die zij tonen. Mocht je het echt vervelend vinden dan kun je dit melden via info@pricewise.nl We verwachten dat Pricewise je hiermee verder zou kunnen helpen.