Mijn vraag
Ik ben opzoek naar een manier om de tientallen klantenkaarten en andere pasjes op onze telefoons te krijgen. Nu hebben we nooit het juiste pasje bij ons of bleken we korting te hebben die dan verloopt. Daarom ben ik opzoek naar een goede app die ook nog een beetje privacy heeft en waar je persoonsgegevens niet gedeeld worden. Dat mag ook wel iets kosten in euro's.
Verder heb ik nog wat eisen:
Verschillende Android of iOS telefoons, en Windows/MacOS computers.
Misschien later nog een smartwatch, maar nu nog niet belangrijk.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf heb ik Stocard gevonden, maar ik ben niet enthousiast over de privacy voorwaarden en weet niet of syncen tussen apparaten mogelijk is. Hopelijk heeft iemand een goed systeem dat alles kan wat ik wil en niet teveel kost.
Ik ben opzoek naar een manier om de tientallen klantenkaarten en andere pasjes op onze telefoons te krijgen. Nu hebben we nooit het juiste pasje bij ons of bleken we korting te hebben die dan verloopt. Daarom ben ik opzoek naar een goede app die ook nog een beetje privacy heeft en waar je persoonsgegevens niet gedeeld worden. Dat mag ook wel iets kosten in euro's.
Verder heb ik nog wat eisen:
- Android en iOS, liefst ook een web applicatie voor op de pc.
- Privacy van gegevens, versleuteling.
- Synchroniseren tussen de apparaten, maar ook offline te gebruiken.
- Een online backup.
- NFC, (weet niet of dit mogelijk is).
- Camera op pasjes mee te scannen.
- Handmatig invoeren van extra gegevens/opmerkingen.
Verschillende Android of iOS telefoons, en Windows/MacOS computers.
Misschien later nog een smartwatch, maar nu nog niet belangrijk.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf heb ik Stocard gevonden, maar ik ben niet enthousiast over de privacy voorwaarden en weet niet of syncen tussen apparaten mogelijk is. Hopelijk heeft iemand een goed systeem dat alles kan wat ik wil en niet teveel kost.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.