Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 7 jaar ( oude I7 ) is het tijd voor een nieuwe. Alles draait nog , maar zo ontzettend langzaam.
Naast huis tuin en keuken gebruik, is deze vooral bedoeld om lekker mee te gamen. Hij staat in de woonkamer ( als game familie staan er straks 3 in de woonkamer) dus redelijk stil is fijn, maar kwaliteit en prestatie gaat boven geluid.
Ik speel vnml RPG, en MMO's denk aan Witcher 3 ,Elderscrolls online soms een RTS , en wat Adventures.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mechanisch toetsenbord en HD Scherm van ASUS.
Oudere Harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil over een paar jaar best wat RAM bijzetten en een nieuwe grafische kaart . Maar Moederbord en CPU wil ik graag ( voor zover mogelijk ) toekomstvast
Ga je overklokken?
Ik ga absoluut niet overklokken. Geen tijd en zin in geknutsel, behalve het zelf in elkaar zetten. Dit wordt de eerste keer dat ik zelf bouw. Well vaak zelf upgrades van onderdelen gedaan / harde schijven bijgezet etc.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb echt 0 verstand van moederborden en zou vooral heel graag advies willen over een goed moederbord dat past bij mijn wensen die vooral een tijdje meekan.
Na 7 jaar ( oude I7 ) is het tijd voor een nieuwe. Alles draait nog , maar zo ontzettend langzaam.
Naast huis tuin en keuken gebruik, is deze vooral bedoeld om lekker mee te gamen. Hij staat in de woonkamer ( als game familie staan er straks 3 in de woonkamer) dus redelijk stil is fijn, maar kwaliteit en prestatie gaat boven geluid.
Ik speel vnml RPG, en MMO's denk aan Witcher 3 ,Elderscrolls online soms een RTS , en wat Adventures.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mechanisch toetsenbord en HD Scherm van ASUS.
Oudere Harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil over een paar jaar best wat RAM bijzetten en een nieuwe grafische kaart . Maar Moederbord en CPU wil ik graag ( voor zover mogelijk ) toekomstvast
Ga je overklokken?
Ik ga absoluut niet overklokken. Geen tijd en zin in geknutsel, behalve het zelf in elkaar zetten. Dit wordt de eerste keer dat ik zelf bouw. Well vaak zelf upgrades van onderdelen gedaan / harde schijven bijgezet etc.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb echt 0 verstand van moederborden en zou vooral heel graag advies willen over een goed moederbord dat past bij mijn wensen die vooral een tijdje meekan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350M PRO-VDH | € 78,37 | € 78,37 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 318,98 | € 318,98 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,17 | € 45,17 |
| 1 | Nanoxia Deep Silence 3 Anthracite | € 79,71 | € 79,71 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair CX450M | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,70 | |