De laatste tijd gaat op onregelmatige tijden mijn ketel (Remeha) in storing met foutcode E3 "aardfout' (of besturingsautomaat defect...)
Eigenlijk is dit pas sinds de plaatsing van een zonneboiler vorig jaar. Kan natuurlijk toeval zijn, maar er is al een keer naar gekeken door de installateur en die kan niets vinden (meting is goed etc) Bedenk me net dat bij de plaatsing van de zonneboiler er een verdeelstekker is geplaatst (voor de pomp van de zonneboiler). Voordat ik een nieuwe ketel
danwel besturingsautomaat aanschaf, is het misschien een idee om te testen of een goede kwaliteit verdeelstekker zorgt dat de foutmelding niet meer terug komt... Probleem is dus dat de storing onregelmatig is.
ik zit nu een beetje rond te kijken en kom dan via google terecht op voornamelijk audio websites, maar een stekkerdoos van € 250 (
) voor op zolder is mij iets te veel van het goede. ik dacht zelf aan iets van 20-25 euro.
Is brennenstuhl een aan te raden merk of zijn er nog andere (betere) merken?
Eigenlijk is dit pas sinds de plaatsing van een zonneboiler vorig jaar. Kan natuurlijk toeval zijn, maar er is al een keer naar gekeken door de installateur en die kan niets vinden (meting is goed etc) Bedenk me net dat bij de plaatsing van de zonneboiler er een verdeelstekker is geplaatst (voor de pomp van de zonneboiler). Voordat ik een nieuwe ketel
ik zit nu een beetje rond te kijken en kom dan via google terecht op voornamelijk audio websites, maar een stekkerdoos van € 250 (

Is brennenstuhl een aan te raden merk of zijn er nog andere (betere) merken?