De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Dubbele ontkenning
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ben geen taalkundig wonder maar in dit geval is die 2e "niet" nodig.MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 06:57:
Als je niet kan garanderen dat ze niet in Amerika komen, garandeer je dus eigenlijk dat ze daar wel gaan komen.
Dubbele ontkenning
Je kunt garanderen dat de gegevens niet in Amerika terechtkomen of je kunt die garantie niet geven.
[ Voor 13% gewijzigd door Oogje op 22-08-2017 07:10 ]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Dat was de vraag toch ook?Oogje schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:08:
[...]
Ik ben geen taalkundig wonder maar in dit geval is die 2e "niet" nodig.
Ik denk dat de tweede niet er niet hoeft te staanJantje2000 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 06:54:
Volgens mij moet er staan dat Minister Plasterk niet kan garanderen dat de gegevens niet in Amerika komen.
Of zie ik dat fout?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zoals het er nu staat komen de gegevens wel in de US terecht alleen kan dat niet gegarandeerd wordenMAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:09:
[...]
Dat was de vraag toch ook?
[...]
Ik denk dat de tweede niet er niet hoeft te staan
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Dit is geen dubbele ontkenning.MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 06:57:
Als je niet kan garanderen dat ze niet in Amerika komen, garandeer je dus eigenlijk dat ze daar wel gaan komen.
Dubbele ontkenning
Ik vind niet dat ze dat niet mogen zeggen is ook geen dubbele ontkenning. Ik eet nooit geen sla is dubbele ontkenning.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Kortom, de dubbele ontkenning is op z'n plek
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Is dit nu relevant?De minister noemt verder niet de Amerikaanse Patriot Act of specifiek de Foreign Intelligence Surveillance Act, waarmee data van buitenlanders die in de VS is opgeslagen, kan worden opgevraagd.
De UWV data is niet opgeslagen in de VS maar in Belgie vlak bij Brussel.
https://www.computable.nl...centrum-naar-brussel.html
Het kan misschien in de toekomst wel relevant zijn voor de nieuwe aanbesteding van het rekencentrum las daarin een cloudachtige hostingcomponent zit
[ Voor 4% gewijzigd door TWyk op 22-08-2017 15:13 ]