Ik heb het spel vorige week ook gekocht, de gewone (niet de uitbreiding) en het is best wel verslavend kan ik je zeggen. Ik ben Paladin, inmiddels Level 33 (vakantie rules), en
* Toewan is known as Sir Toewan.
Maar in Nightmare valt het toch wel tegen hoor, ik zit nu in de 2e act.
Om even niet offtopic te raken, ik heb een Wirt's Leg, en die schijn je met een Book of Town portals in je cube te moeten doen en dan kom je in een secret cow level

(Vreemd ding, ik kon het niet verkopen dus ik vroeg een beetje rond wat het precies was en toen kwam iemand met dat verhaal.)
[edit]ow, het staat er al bij zie ik..

heb ik er overheen gelezen[edit]
Oh ja, nog even een vraagje, ik ben dus Paladin, maar welke skills kan ik het beste ontwikkelen eigenlijk ?? Ik heb een Amulet +1 Paladin Skills, maar ik heb nog een stuk of 11 skills te verdelen, maar ik weet niet precies wat handig is eigenlijk. Thorns is bij mij +6 en Might is +7. Kijk, ik kan wel veel op 1 ding gooien, maar met een internet character kan je het niet meer veranderen (zo heb ik ook al een imbue verneukt)
Oh ja, een ding wil ik wel even vermelden, ik speel het spel dus in 640 x 480, D3D op m'n AMD TBird 800, 256 Mb RAM en Asus GeForce V6600, maar soms dropt het aantal frames per seconde naar 15 of lager. Is dat normaal ?? En tsja, soms lagt ie ook wel een beetje veel, pings van 1600. Dat is ook wel misselijk, want wanneer ik nu in Nightmare dood ga, verlies ik experience (hoeveel dat ik dan verlies weet ik niet.)