Home cinema en online party chat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDogg
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-10 08:42
Mijn vraag

Hi, ik game al sinds jaren met high end ‘game’ headphones ik vond dit altijd prima maar krijg steeds meer een hekel aan dat afgesloten gevoel. Nu heb ik binnenkort een mooie home cinema set in huis. Nu is mijn vraag weet iemand een oplossing voor de party chat die ik dagelijks gebruik op mijn ps4. Gebruik de laatste tijd zo af en toe het standaard oordopje van de ps4 maar als mijn buurman een scheet laat bewijzen van hoor je hem in de party chat lol. Ik ben dus op zoek eigenlijk naar oordopjes (liefst mono) of een mono headphone. Met een mic die goed omgevingsgeluid kan filteren. Zoals bijvoorbeeld de duurdere headphones dit doen. Kan deze wel gaan gebruiken maar dan klinkt de home cinema natuurlijk weer voor geen meter en heb ik als nog die koptelefoon op me kop. Alvast bedankt jongens

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ps4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niks heb me al wel suf gegoogled maar het lijkt haast of bijna iedereen tegenwoordig of surround headphones gebruikt of helemaal geen surround heeft. Heb enkele mono headsets gevonden maar dan is de vraag nog hoe goed de mics zijn ivm omgevingsgeluid.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55
De Turtle Beach stream mic is direct aan te sluiten op de PS4 en zou achtergrondgeluiden goed weg moeten filteren volgens meerdere reviews. De overall geluidskwaliteit is echter beperkt wordt veelal aangegeven, weinig anders dan wat standaard bij de PS4 geleverd werd met dat oordopje.

Maar indien het je niet om geweldige streaming kwaliteit gaat, maar enkel wegfilteren van achtergrondgeluiden, dan zou dit een optie kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door psychodude op 22-08-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDogg
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-10 08:42
Klopt deze was mij ook al opgevallen en zat ik te overwegen. Denk alleen dat het dan weer een probleem word me vrienden te verstaan want dan zou hun stem over de home cinema gaan. En de mic is vrij prijzig 100 euro uit me hoofd zo. Heb er dat best voor over maar het zou balen zijn als het dan nog niet optimaal werkt. Heb jij toevallig ervaring met de mic en of deze ook echt zo goed omgevingsgeluid wegfiltert ?