Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cisco software download

Pagina: 1
Acties:
  • 989 views

Vraag

• jvandommelen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Goedemorgen allen,
Wie kan mij helpen aan de software om mijn Cisco AIR-AP1832i Accesspoint om te zetten van CAPWAP naar Cisco Mobility Express. Deze software is te downloaden op de website van Cisco, echter niet beschikbaar zonder login. Als eindgebruiker heb ik vanzelfsprekend geen login.

Ik ben er intussen achter dat deze accesspoint nu alleen op zoek blijft gaan naar een Cisco Wireless Controller in mijn netwerk. Door het installeren van de gezochte software is het mogelijk om de accesspoint zonder Cisco Wireless Controller te gebruiken.

Is er wellicht iemand op het forum die me kan EN mag helpen om deze software te bemachtigen?

Het gaat om versie/filename: AIR-AP1830-K9-ME-8-3-122-0.zip

_/-\o_ _/-\o_ Alvast hartelijk dank! _/-\o_ _/-\o_

Jeroen van Dommelen

Beste antwoord (via jvandommelen op 22-08-2017 03:05)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

jvandommelen schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:40:
Goedemorgen allen,
Wie kan mij helpen aan de software om mijn Cisco AIR-AP1832i Accesspoint om te zetten van CAPWAP naar Cisco Mobility Express. Deze software is te downloaden op de website van Cisco, echter niet beschikbaar zonder login. Als eindgebruiker heb ik vanzelfsprekend geen login.

Ik ben er intussen achter dat deze accesspoint nu alleen op zoek blijft gaan naar een Cisco Wireless Controller in mijn netwerk. Door het installeren van de gezochte software is het mogelijk om de accesspoint zonder Cisco Wireless Controller te gebruiken.

Is er wellicht iemand op het forum die me kan EN mag helpen om deze software te bemachtigen?

Jeroen van Dommelen
Zal even wat voor je uploaden. 1 moment.

Cisco zal het overigens niet voor niets achter een login wil hebben geplaatst.
Als ik straks met mijn url een modje op mijn dak krijg zijn de zweepslagen voor jou :P

[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 22-08-2017 09:38 . Reden: link verwijderd ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

jvandommelen schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:40:
Goedemorgen allen,

Jeroen van Dommelen
Zal even wat voor je uploaden. 1 moment.

Cisco zal het overigens niet voor niets achter een login wil hebben geplaatst.
Als ik straks met mijn url een modje op mijn dak krijg zijn de zweepslagen voor jou :P

[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 22-08-2017 09:38 . Reden: link verwijderd ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• jvandommelen
Super bedankt voor de snelle reactie!
Een paar zweepslagen kan ik wel hebben.

Kun je mij toevallig ook voorzien in de versie 8-3-122? Of vraag ik nu heel veel?

Grt!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

jvandommelen schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 03:06:
Super bedankt voor de snelle reactie!
Een paar zweepslagen kan ik wel hebben.

Kun je mij toevallig ook voorzien in de versie 8-3-122? Of vraag ik nu heel veel?

Grt!
Kon ik zo 1,2,3 niet vinden.
Ging er eigenlijk vanuit dat deze installer vanzelf wel een update zou aanbieden.
Of is die update ook achter een login verstopt?

Zal nog even snel voor je rondspeuren maar dan is het waterboarden ook jouw pakkie-an :p

• jvandommelen

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

• jvandommelen
De datum van 8.5.103 is van 26-JUL-2017. Daarnaast lijkt het aantal MB's zodaning af te wijken van die andere dat ik verwacht dat dit een andere tool of software versie is.

Tijdens de installatie van de accesspoint in de digitale handleiding verwijst men ook naar versie 8.3.122.0.

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-11 11:16
Ik weet niet of het verstandig is om hier verschillende firmware's illegaal (ja, illegaal) te delen...
Wil je software, neem een support contract. Zo werken de grote vendors. Zie hier: https://www.cisco.com/c/e...tal-care.html?stickynav=1

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:57

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Waarom denk je dat er een login voor nodig is? Dit is dus in principe vragen om software waarvoor jij niet het gebruiksrecht hebt! Oftewel: niet legaal.
Switchie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:57:
[...]

Modbreak:Die mag je dan zelf doorzetten, maar jij krijgt ze!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.