Toon posts:

Maxthon browser opent ontzettend traag

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey daar

ik zit met het probleem dat mijn browser (Maxthon) ontzettend lang nodig heeft om opgestart te geraken. Dit duurt om en bij de minuut. Ook als ik een andere browser gebruik, is het ellendig lang wachten vooraleer ik kan beginnen surfen. Ik heb al eens gegoogled, maar niets gevonden. Het opstarten van de pc is geen probleem, dat is de normale opstarttijd. Enig idee hoe ik dit verholpen krijg en is er een progje dat dit automatisch een beetje onderhoud?
Ik kijk al uit naar de feedback zodoende dat ik mijn frustraties kan laten varen.
Alvast bedankt en tot hoors?

Greetzzz,

Snottebel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ssd in je systeem? :)
MAX3400 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:03:
offtopic:
Ik heb niet met je geknikkerd dus je kan een topic normaal starten ipv je street-cred op te schroeven
Goed dat je er over begint. Ik krijg nog een superdeduper of zoiets van je >:) :p

[ Voor 88% gewijzigd door Switchie op 21-08-2017 23:12 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

offtopic:
Ik heb niet met je geknikkerd dus je kan een topic normaal starten ipv je street-cred op te schroeven

Deductief troubleshooten is er niet bij; als het alleen om browsers gaat, vermoed ik zelfs issues met je netwerk, verbinding, drivers van de NIC etc. Als ook andere zaken langzaam opstarten, kan het in je OS zitten, defecte storage, Gremlins in de CD-speler etc.

Aangezien je niet eens het goede subforum weet te vinden noch meldt over wat voor OS het gaat, hoe oud het systeem is of wat een familielid/kennis met computerkennis wist te vertellen (of de computerboer op de hoek), is het wel erg lastig om een antwoord te bedenken op jouw vraag.

Ik heb voor de zekerheid even hier geklikt om het topic op weg te helpen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:56:
hey daar

ik zit met het probleem dat mijn browser (Maxthon) ontzettend lang nodig heeft om opgestart te geraken. Dit duurt om en bij de minuut. Ook als ik een andere browser gebruik, is het ellendig lang wachten vooraleer ik kan beginnen surfen. Ik heb al eens gegoogled, maar niets gevonden. Het opstarten van de pc is geen probleem, dat is de normale opstarttijd. Enig idee hoe ik dit verholpen krijg en is er een progje dat dit automatisch een beetje onderhoud?
Ik kijk al uit naar de feedback zodoende dat ik mijn frustraties kan laten varen.
Alvast bedankt en tot hoors?

Greetzzz,

Snottebel
Dit forum is voor zaken over Vraag en Aanbod - tweedehands verkoop. Je zou even kunnen kijken in een van de fora over internet, maar dan zou ik wel wat uitgebreider zijn in je informatie, want er is niet zo veel mee te beginnen met de sumiere informatie die je geeft :)

Dit topic is gesloten.