Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:33

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Naar aanleiding van: nieuws: Elektrische VW-auto geïnspireerd op T1-busje komt in 2022 uit, maar ik vroeg het me al langer af...

Tweakers besteedt de laatste tijd steeds meer aandacht aan auto's, maar voor mijn gevoel is de aandacht die bepaalde merken en modellen krijgen redelijk willekeurig. Of zit daar meer beleid achter dan een gelikt persbericht dat toevallig langs komt? Waar zijn de keuzes om aan bepaalde modellen wel- en aan andere modellen geen aandacht te besteden op gebaseerd? En gaan we ook echte serieuze auto reviews krijgen? En auto's in de Pricewatch...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 13:29

arnoudwokke

Redacteur
Scherp gezien!

Over strategie ga ik niet, maar het is zeker niet de bedoeling om een autosite te worden. Vanuit een paar oogpunten hebben we daar interesse in. Zo zul je veel lezen over zelfrijdende auto's, vanwege de hoge mate van technologie die daarin zit en de techbedrijven die daarbij betrokken zijn. Niet-zelfrijdende auto's hebben onze interesse in veel mindere mate (in elk geval voor op de site), maar als het gaat om elektrisch rijden (in dit geval VW, maar we berichten ook wel eens over bijvoorbeeld Tesla) of andere grote ontwikkelingen dan pikken we die wel mee - net als integratie van bijvoorbeeld mobiele netwerken in auto's en zaken als Android Auto of CarPlay.

Vooralsnog houden we het bij nieuws. Het is niet uit te sluiten dat we er een keer een achtergrondverhaal aan wijden, maar daar blijft het bij. Volledige autotesten is voor ons niet zinnig en staan dus niet op de roadmap :)