Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Deze telefoon heb ik deze week gekregen. Graag wil ik hier een app op installeren, maar die werkt helaas alleen vanaf android 6. Deze telefoon heeft android 5 (lollipop) als besturingssysteem. Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om hier android 6 op te krijgen? En zo ja, hoe doe ik dit?

Bedankt alvast! :)

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:05
Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Graag je start post uitbreiden met wat je zelf al hebt gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

(hint: begin eens te zoeken op https://www.sammobile.com/)

Strava

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Bootloader unlocken, custom recovery erop zetten, custom ROM installeren. Deze 3 stappen zijn in de meeste gevallen voldoende (ook al kan het erg lastig zijn bij bepaalde toestellen). Weet je hier weinig van, kun je het beter laten gaan, óf als een echte tweaker het jezelf aanleren :P
Googlen levert vaak al een hoop op, net als browsen op de website van XDA Developers.

Een erg algemene reactie, ik weet het, maar de vraag is ook erg algemeen ;)