Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp gevraagd Hp of Lenovo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Voor mijn zoon ben ik op zoek naar een geschikte laptop om mee naar school te gaan nu heb ik er 2 die voldoen aan de voorgeschreven eisen, kunnen jullie mij advies geven welke keuze de beste is:
HP 14-bs092nd of Lenovo Ideapad 320-14ISK 80XG0057MH

de meeste specificaties zijn gelijkwaardig maar twijfel over het merk.

Alle reacties

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De een zal zweren bij HP, de ander zal zeggen dat Lenovo zeker het overwegen waard is. De Lenovo heeft wel een fullHD scherm wat in mijn optiek net iets prettiger is als een HD scherm.
Feit blijft dat het beide geen hoogvliegers zijn, maar genoeg voor wat simpel tekstverwerking, email en dergelijke. Beide merken hebben hun hoogte en dieptepunten binnen dit budget segment. Het kan helpen reviews te zoeken van beide modellen om zo feitelijk tot een betere keuze te komen.

De betere vraag is, voor wat voor opleiding is de laptop en is de laptop ook alleen daar voor bedoeld? Wat zijn de exacte specificaties door de school opgegeven en waarop zijn de huidige keuzes gebaseerd? Ervaring leert dat een laptop voor een middelbare scholier ook al snel voor bijv. een spelletje hier of daar wordt gebruikt. Is dit ook het maximale budget bijv?